Організаційно-психологічний супровід створення та розвитку безпечної школи у воєнний/повоєнний час

Назва програмиОрганізаційно-психологічний супровід створення та розвитку безпечної школи у воєнний/повоєнний час
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Вознюк А.В., д.психол.н., професор, завідувач кафедри психології; викладачі кафедри
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку)
Цільова аудиторіяПедагогічні колективи закладів освіти - учасники проєкту
Мета програмиЗасвоєння та оволодіння первинними навиками щодо створення та успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час
Зміст програмиНавчальний курс передбачає набуття слухачами нових компетентностей щодо налагодження конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу (вчителів, батьків, учнів) для успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час. Під час інтерактивних занять (практичні заняття з елементами тренінгу) слухачі курсу: – опанують змістом безпечна школа: сутність, особливості, значення для якісного надання освітніх послуг; – ознайомляться з нормативно-правовою базою щодо створення безпечної школи; – проаналізують сучасні моделями створення безпечної школи; апробують сучасні техніки та методики щодо налагодження конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу (вчителів, батьків, учнів) для успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час. – отримають методичні кейси щодо готовності педагога до зміни ролі в умовах створення безпечної школи.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться Знання, які відображають зміст безпечна школа: сутність, моделі, особливості, значення для якісного надання освітніх послуг;  вдосконалення раніше набутих компетентностей стосовно нормативно-правової бази щодо створення безпечної школи;  оволодіння сучасними техніками та методиками щодо налагодження конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу (вчителів, батьків, учнів) для успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час;  готовність до змін, гнучкості, безперервного особистісно-професійного саморозвитку та саморегуляції.
Опис досягнутих результатів навчання-
Документ про освіту(not set)