Назва програми | Організаційно-психологічний супровід створення та розвитку безпечної школи у воєнний/повоєнний час |
Структурний підрозділ | Кафедра психології |
Розробник(и) | Вознюк А.В., д.психол.н., професор, завідувач кафедри психології; викладачі кафедри |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку) |
Цільова аудиторія | Педагогічні колективи закладів освіти - учасники проєкту |
Мета програми | Засвоєння та оволодіння первинними навиками щодо створення та успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час |
Зміст програми | Навчальний курс передбачає набуття слухачами нових компетентностей щодо налагодження конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу (вчителів, батьків, учнів) для успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час.
Під час інтерактивних занять (практичні заняття з елементами тренінгу) слухачі курсу:
– опанують змістом безпечна школа: сутність, особливості, значення для якісного надання освітніх послуг;
– ознайомляться з нормативно-правовою базою щодо створення безпечної школи;
– проаналізують сучасні моделями створення безпечної школи;
апробують сучасні техніки та методики щодо налагодження конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу (вчителів, батьків, учнів) для успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час.
– отримають методичні кейси щодо готовності
педагога до зміни ролі в умовах створення безпечної школи. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Знання, які відображають зміст безпечна школа: сутність, моделі, особливості, значення для якісного надання освітніх послуг; вдосконалення раніше набутих компетентностей стосовно нормативно-правової бази щодо створення безпечної школи; оволодіння сучасними техніками та методиками щодо налагодження конструктивної взаємодії суб’єктів освітнього процесу (вчителів, батьків, учнів) для успішного функціонування безпечної школи у воєнний/повоєнний час; готовність до змін, гнучкості, безперервного особистісно-професійного саморозвитку та саморегуляції. |
Опис досягнутих результатів навчання | - |
Документ про освіту | (not set) |
---|