Арт-практики та естетотерапія в освітньому процесі

Назва програмиАрт-практики та естетотерапія в освітньому процесі
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Сєрих Л. В., к. пед. н., доцент, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей на основі впровадження арт-практик та методик естетотерапії в освітньому процесі
Зміст програмиПід час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень, зокрема знання сучасних тенденцій розвитку інклюзивного середовища засобами арт-практик і естетотерапії; зрозуміють особливості процесів викладання арт-практик й методик естетотерапії та оволодіють способами практичного застосування їх в інклюзивному середровищі здобувачів освіти. Розвинуть уміння організовувати мистецьку діяльність учнів з незначними порушеннями мовлення, зору, слуху, зокрема фонематичного, руху та інше.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСпільні ключові та професійні компетентності: предметна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, інклюзивна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення, розуміння й реалізація сучасних методик, моделей, арт-практик та естетотерапії в інклюзивному середовищі;  знання сукупності принципів, прийомів, способів, арт-методик в естетико-терапевтичному процесі закладу освіти;  здатність покрашувати психоемоційний стан та впливати на позбавлення здобувачів освіти від незначних вад засобами арт-прктик;  уміння будувати освітній процес для дітей з вадами на основі естетико й акт-терапії;  практичне застосування арт-практик, методик естетотерапії на уроках в інклюзивному середовищі відповідно до мети і завдань Нової української школи.
Документ про освіту(not set)