Назва програми | Арт-практики та естетотерапія в освітньому процесі |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Сєрих Л. В., к. пед. н., доцент, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей на основі впровадження арт-практик та методик естетотерапії в освітньому процесі |
Зміст програми | Під час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень, зокрема знання сучасних тенденцій розвитку інклюзивного середовища засобами арт-практик і естетотерапії; зрозуміють особливості процесів викладання арт-практик й методик естетотерапії та оволодіють способами практичного застосування їх в інклюзивному середровищі здобувачів освіти. Розвинуть уміння організовувати мистецьку діяльність учнів з незначними порушеннями мовлення, зору, слуху, зокрема фонематичного, руху та інше. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Спільні ключові та професійні компетентності: предметна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, інклюзивна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення, розуміння й реалізація сучасних методик, моделей, арт-практик та естетотерапії в інклюзивному середовищі; знання сукупності принципів, прийомів, способів, арт-методик в естетико-терапевтичному процесі закладу освіти; здатність покрашувати психоемоційний стан та впливати на позбавлення здобувачів освіти від незначних вад засобами арт-прктик; уміння будувати освітній процес для дітей з вадами на основі естетико й акт-терапії; практичне застосування арт-практик, методик естетотерапії на уроках в інклюзивному середовищі відповідно до мети і завдань Нової української школи. |
Документ про освіту | (not set) |
---|