Назва програми | Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти та практики підтримки |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
|
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Забезпечення неперервного професійного розвитку педагогів початкової та базової школи з питань психосоціальної підтримки дітей, їхнього благополуччя в закладі освіти в умовах надзвичайних ситуацій. |
Зміст програми | Благополуччя і навчання дітей в умовах надзвичайних ситуацій. Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка. Роль гри у підтримці благополуччя дитини. Вплив стресу на благополуччя та навчання дітей. Психологічно безпечне освітнє середовище. Роль педагога у підтримці благополуччя дітей: шість ключових стратегій. Благополуччя педагога. Ефективні стратегії професійної самоорганізації. Професійні спільноти та групова підтримка. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Знання теоретичних засад щодо психосоціального благополуччя дітей, педагогіки гри, ефективних стратегій підтримки розвитку та навчання дитини в умовах надзвичайних ситуацій;
уміння здійснювати різнорівневу та різномодельну психосоціальну підтримку розвитку та навчання дітей у закладі освіти, зокрема засобами навчання через гру; створювати безпечне освітнє середовище; складати план турботи про себе;
усвідомлення ролі педагога у підтримці благополуччя дітей; готовності до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання |
Документ про освіту | (not set) |
---|