Назва програми | Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу в умовах сьогодення |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; формування у педагогів ціннісного ставлення до діяльнісного підходу та його можливостей для всебічного розвитку дитини; усвідомлення педагогами глибинної сутності діяльнісного підходу як наскрізного;ознайомлення з ефективними практиками діяльнісного навчання; сформованість умінь упроваджувати діяльнісні методи навчання; будувати освітній процес на основі діяльнісних методів навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи |
Зміст програми | Поняття «агентність дитини» в контексті освітнього простору; «діяльнісний підхід» як наскрізний в освітньому процесі, характеристики діяльнісного підходу, дієві інструменти та способи реалізації діяльнісного підходу. Теоретичні та практичні аспекти упровадження діяльнісних методів навчання в освітньому процесі. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Знання методів і прийомів практичної реалізації діяльнісного підходу, ефективних практик діяльнісного навчання; уміння будувати освітній процес на основі діяльнісних методів навчання; усвідомлення ідей Нової української школи; готовності до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання |
Документ про освіту | (not set) |
---|