Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу в умовах сьогодення

Назва програмиДіяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу в умовах сьогодення
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; формування у педагогів ціннісного ставлення до діяльнісного підходу та його можливостей для всебічного розвитку дитини; усвідомлення педагогами глибинної сутності діяльнісного підходу як наскрізного;ознайомлення з ефективними практиками діяльнісного навчання; сформованість умінь упроваджувати діяльнісні методи навчання; будувати освітній процес на основі діяльнісних методів навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиПоняття «агентність дитини» в контексті освітнього простору; «діяльнісний підхід» як наскрізний в освітньому процесі, характеристики діяльнісного підходу, дієві інструменти та способи реалізації діяльнісного підходу. Теоретичні та практичні аспекти упровадження діяльнісних методів навчання в освітньому процесі.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Знання методів і прийомів практичної реалізації діяльнісного підходу, ефективних практик діяльнісного навчання; уміння будувати освітній процес на основі діяльнісних методів навчання; усвідомлення ідей Нової української школи; готовності до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання
Документ про освіту(not set)