Назва програми | Компетентнісний та STEM підходи при викладанні навчальних предметів в контексті реформування української освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Кода С.В., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;
підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя;
оволодіння сучасними технологіями щодо реалізації компетентнісного та STEM підходів при наданні освітніх послуг;
опанування теоретичними засадами та практичними навичками реалізації STEM–підхіду при вивченні навчальних предметів;
сформованість умінь впровадження компетентнісного підходу як механізму вдосконалення якості викладання навчальних предметів/дисциплін в умовах реалізації ідей Нової української школи.
|
Зміст програми | Ознайомити педагогів із компетентнісним та STEM підходами при викладанні навчальних предметів в контексті реформування української освіти. Розширити знання про методику реалізації «компетентнісного» та «STEM» підходів в умовах сучасної освіти. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження міжпредметної інтеграції як елементу STEM-освіти. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя. |
Опис досягнутих результатів навчання | • Усвідомлення ідей Нової української школи, змісту STEM–освіти та важливості реалізації компетентнісного підходу при наданні освітніх послуг;
• здатність до продуктивної професійної діяльності;
• уміння будувати освітній процес на основі принципів та ідей Нової української школи |
Документ про освіту | (not set) |
---|