Компетентнісний та STEM підходи при викладанні навчальних предметів в контексті реформування української освіти

Назва програмиКомпетентнісний та STEM підходи при викладанні навчальних предметів в контексті реформування української освіти
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Кода С.В., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними технологіями щодо реалізації компетентнісного та STEM підходів при наданні освітніх послуг; опанування теоретичними засадами та практичними навичками реалізації STEM–підхіду при вивченні навчальних предметів; сформованість умінь впровадження компетентнісного підходу як механізму вдосконалення якості викладання навчальних предметів/дисциплін в умовах реалізації ідей Нової української школи.
Зміст програмиОзнайомити педагогів із компетентнісним та STEM підходами при викладанні навчальних предметів в контексті реформування української освіти. Розширити знання про методику реалізації «компетентнісного» та «STEM» підходів в умовах сучасної освіти. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження міжпредметної інтеграції як елементу STEM-освіти. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя.
Опис досягнутих результатів навчання• Усвідомлення ідей Нової української школи, змісту STEM–освіти та важливості реалізації компетентнісного підходу при наданні освітніх послуг; • здатність до продуктивної професійної діяльності; • уміння будувати освітній процес на основі принципів та ідей Нової української школи
Документ про освіту(not set)