Інтерактивні методи та практики в освітньому процесі

Назва програмиІнтерактивні методи та практики в освітньому процесі
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмирозвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно вимог реформування освіти.
Зміст програмиЗміна пріоритетів в освітньому процесі від накопичення знань до розвитку життєвих навичок; технологія інтерактивного навчання: сутність, механізми, освітні інструменти; можливості реалізації освітніх інструментів в онлайн і офлайн форматах навчання: включення учнів у навчальну діяльність як активного суб’єкта.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСоціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння нових соціально-професійних ролей учителя;  знання методів кооперативного навчання та формування колективної відповідальності; сутності та принципів діяльнісного підходу, інтерактивних методів навчання;  здатність моделювати урок з використанням інтерактивних методів навчання;  уміння реалізовувати принципи діяльнісного підходу; аналізувати, добирати та застосовувати інтерактивні (кооперативні) методи навчання для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до вимог реформування освіти.
Документ про освіту(not set)