Назва програми | Інтерактивні методи та практики в освітньому процесі |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно вимог реформування освіти. |
Зміст програми | Зміна пріоритетів в освітньому процесі від накопичення знань до розвитку життєвих навичок; технологія інтерактивного навчання: сутність, механізми, освітні інструменти; можливості реалізації освітніх інструментів в онлайн і офлайн форматах навчання: включення учнів у навчальну діяльність як активного суб’єкта. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Соціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння нових соціально-професійних ролей учителя; знання методів кооперативного навчання та формування колективної відповідальності; сутності та принципів діяльнісного підходу, інтерактивних методів навчання; здатність моделювати урок з використанням інтерактивних методів навчання; уміння реалізовувати принципи діяльнісного підходу; аналізувати, добирати та застосовувати інтерактивні (кооперативні) методи навчання для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до вимог реформування освіти. |
Документ про освіту | (not set) |
---|