Назва програми | Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Шкурдода Л. О., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | - Розкрити сутність, зміст, методи і засоби формування ціннісних ставлень в учасників освітнього процесу; - вдосконалити компетентності педагогічного партнерства в системі взаємодії «здобувач-вчитель-батьки-дитина»; - володіти сучасними методами критичного мислення; - поширити знання з питань демократичного суспільства та його цінностей; - розширити спектр методичного інструментарію вчителя. |
Зміст програми | Навчальний курс спрямований на пошук ефективних засобів формування навичок ціннісно-орієнтованого підходу до навчання.
- інтерактивні інструменти, засоби і методи формування ціннісних ставлень учнів;
- ціннісні ставлення в структурі професійного і особистісного розвитку вчителя;
- використання чинників ефективного спілкування та співпраці;
- використання сучасних онлайн сервісів для розвитку спільних компетентностей педагогів;
- розуміння ефективної комунікації як шлях формування успішної особистості. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Професійні компетентності: мовно-комунікативна, , інформаційно-цифрова, здатність до навчання впродовж життя; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння особливостей процесу запровадження та реалізації цікавих методів та технік у роботі; знання засадничих принципів ціннісно-орієнтованого підходу до організації навчання; здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості в освітній діяльності; уміння застосовувати механізми, що впливають на виховання (самовиховання) і розвиток особистості. |
Документ про освіту | (not set) |
---|