Назва програми | Дидактичне забезпечення та методичний супровід освітнього процесу засобами інформаційних технологій |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Ковтун Є.Ф., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лобода В.В., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Проблемно-тематичні курси |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Вихователі дошкільних ЗО |
Мета програми | Забезпечення підвищення теоретичного, методичного та практичного рівнів професійної компетентності вихователя сучасного закладу дошкільної освіти; індивідуально-особистісного та професійно-діяльнісного самовдосконалення слухачів на основі активізації їхньої базової освіти, набутого професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистісних інтересів |
Зміст програми | Програма передбачає очно-заочну повну форму навчання та є сформованою за модульною структурою. Зміст роботи курсів підвищення кваліфікації (навчальний матеріал) розбивається на навчальні модулі, як логічно завершені одиниці навчальної інформації. Об’єм навчального модуля становить не менш 12 годин із врахуванням самостійної роботи слухача. Планом передбачено послідовність вивчення модулів.
Підвищення кваліфікації слухачів відбувається відповідно плану-графіку, що містить два компоненти: очний та дистанційний.
Очний компонент включає настановну та екзаменаційну сесію, що відбуваються очно в Сумському ОІППО і тривають по одному навчальному тижню ( по 42 години).
Дистанційний компонент триває не менш 4 навчальних тижнів, протягом яких слухач самостійно опрацьовує 72 години навчального плану. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | -професійно-педагогічна компетентність: обізнаність щодо новітніх науково обґрунтованих відомостей з педагогіки, психології, методики дошкільної освіти, педагогічної інноватики для створення якісного освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню особистості; здатність формувати у здобувачів освіти ключові компетентності відповідно до державного стандарту; здатність до ефективної співпраці та комунікації з учасниками освітнього процесу. - інформаційно-цифрова компетентність: здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства. - мовно-комунікативна компетентність: володіння системними знаннями про норми і типи педагогічного спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності, вміння вислуховувати, відстоювати власну позицію, використовуючи різні прийоми розміркувань та аргументації; - психологічно-фасилітативна компетентність: усвідомлення ціннісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я особистості, здатність сприяти творчому становленню дошкільника та його індивідуалізації. |
Опис досягнутих результатів навчання | Результатом навчання є оволодіння: - програмно-методичним забезпеченням освітнього процесу закладу дошкільної освіти в контексті концептуальних засад реформування галузі освіти України; - основами організації життєдіяльності дітей дошкільного віку на засадах особистісно-орієнтованого, компетентністного та діяльністного підходів, що спрямовані на формування життєвої компетентності у дітей дошкільного віку; - знаннями психологічних особливостей дітей дошкільного віку та дітей; - особливостями впровадження інноваційних технологій в закладах дошкільної освіти; - основами інфомедійної та цифрової грамотності; - навичками створення дидактичних та методичних матеріалів засобами інформаційних технологій; - умінням моделювати індивідуальну траєкторію професійного розвитку; розуміння значення професії вихователя ЗДО в контексті імплементації державного стандарту дошкільної освіти; знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти взагалі, дошкільної зокрема. |
Документ про освіту | (not set) |
---|