Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти

Назва програмиПедагогіка гри у закладах дошкільної освіти
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Ковтун Є.Ф. старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лобода В.В., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeПроблемно-тематичні курси
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяВихователі дошкільних ЗО
Мета програмиФормування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як наскрізного підходу у взаємодії з дітьми дошкільного віку та забезпечення всебічного розвитку дітей і наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах реалізації Базового компонента дошкільної освіти та Концепції Нової української школи.
Зміст програмиЗмістом навчання є оволодіння: - програмно-методичним забезпеченням освітнього процесу закладу дошкільної освіти в контексті педагогіки гри; - основами організації життєдіяльності дітей дошкільного віку на засадах особистісно-орієнтованого, ігрового та діяльнісного підходів, що спрямовані на формування життєвої компетентності у дітей дошкільного віку; особливостями впровадження ігрової технології LEGO Fundatijn
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність – обізнаність із концептуальними засадами реалізації гри як наскрізного підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти; розуміння його сутності та свідомого використання у щоденних професійних практиках; психолого-фасилітативна компетентність – розвиток професійних якостей педагогів: гнучкості поведінки та мислення, проактивності, рефлексивності, саморегуляції, емоційної чуйності та стійкості, мовно-комунікативна компетентність – володіння системними знаннями про педагогічне спілкування в процесі організації партнерської діяльності, вміння вислуховувати, відстоювати власну позицію, використовуючи різні прийоми розмірковувань та аргументації; інформаційно-цифрова компетентність – здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, вміння проєктувати ігрову взаємодії дошкільників та забезпечувати формування ігрової компетентності дитини відповідно до завдань Базового компоненту дошкільної освіти з використанням сучасних інформаційних технологій.
Опис досягнутих результатів навчання
Документ про освіту(not set)