Назва програми | Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Ковтун Є.Ф. старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лобода В.В., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Проблемно-тематичні курси |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Вихователі дошкільних ЗО |
Мета програми | Формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як наскрізного підходу у взаємодії з дітьми дошкільного віку та забезпечення всебічного розвитку дітей і наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах реалізації Базового компонента дошкільної освіти та Концепції Нової української школи. |
Зміст програми | Змістом навчання є оволодіння:
- програмно-методичним забезпеченням освітнього процесу закладу дошкільної освіти в контексті педагогіки гри;
- основами організації життєдіяльності дітей дошкільного віку на засадах особистісно-орієнтованого, ігрового та діяльнісного підходів, що спрямовані на формування життєвої компетентності у дітей дошкільного віку;
особливостями впровадження ігрової технології LEGO Fundatijn |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність – обізнаність із концептуальними засадами реалізації гри як наскрізного підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти; розуміння його сутності та свідомого використання у щоденних професійних практиках; психолого-фасилітативна компетентність – розвиток професійних якостей педагогів: гнучкості поведінки та мислення, проактивності, рефлексивності, саморегуляції, емоційної чуйності та стійкості, мовно-комунікативна компетентність – володіння системними знаннями про педагогічне спілкування в процесі організації партнерської діяльності, вміння вислуховувати, відстоювати власну позицію, використовуючи різні прийоми розмірковувань та аргументації; інформаційно-цифрова компетентність – здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, вміння проєктувати ігрову взаємодії дошкільників та забезпечувати формування ігрової компетентності дитини відповідно до завдань Базового компоненту дошкільної освіти з використанням сучасних інформаційних технологій. |
Опис досягнутих результатів навчання | |
Документ про освіту | (not set) |
---|