Сучасні підходи у формуванні дослідницької компетентності педагогів при виконанні наукових досліджень МАН

Назва програмиСучасні підходи у формуванні дослідницької компетентності педагогів при виконанні наукових досліджень МАН
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Сєрих Л. В., к.пед.н., доцент, завідувачка кафедри ТМЗО; Тихенко Л. В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри ТМЗО; Василевська О.І., к.психол.наук, доцент, доцент кафедри психології; Гиря О.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри ПСОМ
NametypeПроблемно-тематичні курси
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги ЗПО
Мета програмиПідвищення методичного й практичного рівнів дослідницької компетентності педагогів різних спеціальностей при виконанні наукових робіт МАН
Зміст програмиПід час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень, зокрема знання сучасних підходів у формуванні дослідницької компетентності педагогів при виконанні наукових досліджень МАН; особливості психологічного розвитку та емоціного стану обдарованих школярів; зрозуміють особливості процесів підготовки науково-дослідної роботи зі слухачами МАН та оволодіють способами практичного застосування їх на практиці, методикою презентації виступу, володіння аудиторією, власним мовленням тощо. Розвинуть уміння організовувати науково-дослідну діяльність слухачів МАН.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСпільні ключові та професійні компетентності: предметна, науково-дослідна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення, розуміння й реалізація сучасних методик проведення науково-дослідної роботи з слухачами МАН; знання сукупності принципів, прийомів, способів, науково-дослідної роботи; здатність контролювати психоемоційний стан під час презентації та захисту наукового дослідження МАН; уміння будувати освітній процес з обдарованими дітьми, які мають високий рівень розвитку науково-дослідної компетентності; здатність практичного застосування проведеної науково-дослідної роботи МАН.
Документ про освіту(not set)