Назва програми | Упровадження SТЕМ-технологій у закладі позашкільної освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Сєрих Л. В., к.пед.н., доцент, завідувачка кафедри ТМЗО; Тихенко Л. В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри ТМЗО; Василевська О.І., к.психол.наук, доцент, доцент кафедри психології; Гиря О.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри ПСОМ |
Nametype | Проблемно-тематичні курси |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги ЗПО |
Мета програми | Підвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей на основі впровадження SТЕМ технологій у закладі позашкільної освіти |
Зміст програми | Під час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень, зокрема знання сучасних тенденцій впровадження SТЕМ-технологій у закладі позашкільної освіти; зрозуміють особливості SТЕМ-навчання в ЗПО та оволодіють способами застосування їх на практиці в нестандартній ситуації. Розвинуть уміння організовувати SТЕМ-діяльність у різних освітніх галузіх ЗЗСО та напрямах гурткової діяльності в ЗПО. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Спільні ключові та професійні компетентності: предметна, науково-дослідна, предметно-методична, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення, розуміння й реалізація сучасних методик, моделей, SТЕМ-практик в освітньому процесі ЗПО відповідно до реалізації концепції Нової української школи; знання сукупності принципів, прийомів, способів, SТЕМ-навчання в закладі позашкільної освіти; здатність покрашувати психоемоційний стан та розвивати творчі, конструкторські, технічні й дослідні навички під час оволодіння SТЕМ-практиками в ЗПО; уміння будувати освітній процес з використанням SТЕМ-технологій у закладі позашкільної освіти; практичне застосування SТЕМ-технологій у закладі позашкільної освіти як у звичних, так і нестандартних умовах відповідно до принципів, мети і завдань Нової української школи. |
Документ про освіту | (not set) |
---|