Назва програми | Безпечне освітнє інклюзивне середовище для дітей з інтелектуальними труднощами |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Золотарьова Т.В., к.пед.н., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Мета даного курсу полягає в підвищенні рівня професійної компетентності педагогів у галузі спеціальної психології дітей з інтелектуальними труднощами та у галузі відповідних напрямків корекційної педагогіки з застосуванням названих галузей в безпечному інклюзивному освітньому середовищі. |
Зміст програми | Психолого-педагогічна характеристика дітей з інтелектуальними труднощами.
Аспекти освітнього інклюзивного середовища
Напрямки психолого-педагогічні корекціної роботи з дітьми з інтелектуальними труднощами в безпечному інклюзивному освітньому середовищі. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Здатність визначати у дітей з інтелектуальними труднощами особливості розвитку пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у ході навчально-виховної роботи в безпечному інклюзивному освітньому середовищі.
Здатність виявляти напрямки здійснення корекційних, реабілітаційних, компенсаційних і гіперкомпенсаційних процесів у дітей з інтелектуальними труднощами в безпечному інклюзивному освітньому середовищі.
Здатність застосовувати систему методів корекційно-компенсаційної роботи в освітньому процесі дітей з інтелектуальними труднощами з урахуванням особливостей розвитку їх пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у безпечному інклюзивному освітньому середовищі |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння сутності та механізмів корекційного та компенсаційного процесів у дітей з ООП;
знання особливостей пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у дітей з ООП;
здатність з’ясовувати напрямки роботи з пізнавальними та емоційно-вольовими психічними процесами у дітей з ООП;
уміння вибирати методи корекційної та компенсаційної роботи з дітьми ООП в безпечному інклюзивному освітньому середовищі |
Документ про освіту | (not set) |
---|