Безпечне освітнє інклюзивне середовище для дітей з інтелектуальними труднощами

Назва програмиБезпечне освітнє інклюзивне середовище для дітей з інтелектуальними труднощами
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Золотарьова Т.В., к.пед.н., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиМета даного курсу полягає в підвищенні рівня професійної компетентності педагогів у галузі спеціальної психології дітей з інтелектуальними труднощами та у галузі відповідних напрямків корекційної педагогіки з застосуванням названих галузей в безпечному інклюзивному освітньому середовищі.
Зміст програмиПсихолого-педагогічна характеристика дітей з інтелектуальними труднощами. Аспекти освітнього інклюзивного середовища Напрямки психолого-педагогічні корекціної роботи з дітьми з інтелектуальними труднощами в безпечному інклюзивному освітньому середовищі.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяЗдатність визначати у дітей з інтелектуальними труднощами особливості розвитку пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у ході навчально-виховної роботи в безпечному інклюзивному освітньому середовищі. Здатність виявляти напрямки здійснення корекційних, реабілітаційних, компенсаційних і гіперкомпенсаційних процесів у дітей з інтелектуальними труднощами в безпечному інклюзивному освітньому середовищі. Здатність застосовувати систему методів корекційно-компенсаційної роботи в освітньому процесі дітей з інтелектуальними труднощами з урахуванням особливостей розвитку їх пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у безпечному інклюзивному освітньому середовищі
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння сутності та механізмів корекційного та компенсаційного процесів у дітей з ООП;  знання особливостей пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у дітей з ООП;  здатність з’ясовувати напрямки роботи з пізнавальними та емоційно-вольовими психічними процесами у дітей з ООП;  уміння вибирати методи корекційної та компенсаційної роботи з дітьми ООП в безпечному інклюзивному освітньому середовищі
Документ про освіту(not set)