Назва програми | Створення інклюзивного освітнього середовища засобами соціальної комунікації |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Клочко О.М., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Метою навчального курсу є підвищення теоретичного, методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагога, який працює в умовах інклюзивного навчання |
Зміст програми | Навчальним курсом передбачено розвиток умінь організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини; усвідомлювати психофізіологічні особливості здобувачів освіти; опановувати та впроваджувати сучасні засоби та техніки конструктивної співпраці учасників освітнього процесу; розвиток здатності створювати інклюзивне освітнє середовище для забезпечення додаткової підтримки учнів з особливими освітніми потребами |
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Уміння створювати безпечне та інклюзивне освітнє середовище; - забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП; - здатність використовувати знання у практичниій ситуації; - здатність до партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу. |
Документ про освіту | Сертифікат |
---|