Створення інклюзивного освітнього середовища засобами соціальної комунікації

Назва програмиСтворення інклюзивного освітнього середовища засобами соціальної комунікації
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Клочко О.М., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиМетою навчального курсу є підвищення теоретичного, методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагога, який працює в умовах інклюзивного навчання
Зміст програмиНавчальним курсом передбачено розвиток умінь організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини; усвідомлювати психофізіологічні особливості здобувачів освіти; опановувати та впроваджувати сучасні засоби та техніки конструктивної співпраці учасників освітнього процесу; розвиток здатності створювати інклюзивне освітнє середовище для забезпечення додаткової підтримки учнів з особливими освітніми потребами
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Уміння створювати безпечне та інклюзивне освітнє середовище; - забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП; - здатність використовувати знання у практичниій ситуації; - здатність до партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу.
Документ про освітуСертифікат