Навчальні технології активної та діяльнісної взаємодії з учнями в освітньому процесі Нової української школи

Назва програмиНавчальні технології активної та діяльнісної взаємодії з учнями в освітньому процесі Нової української школи
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Кожем’якіна І.В., к.пед.н., доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей (усіх рівнів загальної середньої освіти) щодо ефективного застосування сучасних наавчальних технологій активної комунікації й дієвої взаємодії у процесі реалізації освітньої діяльності та технологій візуалізації дидактичних елементів сучасного уроку в Новій українській школі, що передбачає неперервний розвиток і підготовку вчителя нової формації.
Зміст програмиЗміст програми має практичну спрямованість, містить обов’язкову і вибіркову складові та охоплює: змістовну, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації вчителів. Зміст підвищення кваліфікації (навчальний матеріал) розбивається на навчальні модулі і теми, як логічно завершені одиниці навчальної інформації, цілісний і системний добір яких ураховує особливості професійної діяльності вчителя Нової української школи.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння знаннями сучасних освітніх технологій навчання; - вміння застосовувати технології активної комунікації, діяльнісної взаємодії та візуалізації інформації в освітньому процесі; - навички створення інструментів активної комунікації, діяльнісної взаємодії та візуалізації інформації; - здатність формувати навички комунікації, дієвої взаємодії, візуального та критичного мислення в учнів НУШ.
Документ про освіту(not set)