Назва програми | Навчальні технології активної та діяльнісної взаємодії з учнями в освітньому процесі Нової української школи |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Кожем’якіна І.В., к.пед.н., доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей (усіх рівнів загальної середньої освіти) щодо ефективного застосування сучасних наавчальних технологій активної комунікації й дієвої взаємодії у процесі реалізації освітньої діяльності та технологій візуалізації дидактичних елементів сучасного уроку в Новій українській школі, що передбачає неперервний розвиток і підготовку вчителя нової формації. |
Зміст програми | Зміст програми має практичну спрямованість, містить обов’язкову і вибіркову складові та охоплює: змістовну, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації вчителів.
Зміст підвищення кваліфікації (навчальний матеріал) розбивається на навчальні модулі і теми, як логічно завершені одиниці навчальної інформації, цілісний і системний добір яких ураховує особливості професійної діяльності вчителя Нової української школи. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння знаннями сучасних освітніх технологій навчання;
- вміння застосовувати технології активної комунікації, діяльнісної взаємодії та візуалізації інформації в освітньому процесі;
- навички створення інструментів активної комунікації, діяльнісної взаємодії та візуалізації інформації;
- здатність формувати навички комунікації, дієвої взаємодії, візуального та критичного мислення в учнів НУШ. |
Документ про освіту | (not set) |
---|