Організація асистентом вчителя/вихователя інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру

Назва програмиОрганізація асистентом вчителя/вихователя інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяАсистенти вчителя
Мета програмиФормування уявлень про організацію інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру. Оволодіння сучасними підходами залучення таких дітей до роботи на уроці та подолання проявів небажаної поведінки.
Зміст програмиКурси передбачають оволодіння слухачами уміннями створення структурованого середовища у освітньому закладі та сім’ї.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння знаннями специфіки організації інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру; - оволодіння уміннями створення безпечного та структурованого середовища для таких дітей; - формування навичок залучення дітей з розладами аутистичного спектру до взаємодії на уроці та уникнення небажаної поведінки.
Документ про освіту(not set)