Назва програми | Організація асистентом вчителя/вихователя інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Асистенти вчителя |
Мета програми | Формування уявлень про організацію інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру. Оволодіння сучасними підходами залучення таких дітей до роботи на уроці та подолання проявів небажаної поведінки. |
Зміст програми | Курси передбачають оволодіння слухачами уміннями створення структурованого середовища у освітньому закладі та сім’ї. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
|
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння знаннями специфіки організації інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру;
- оволодіння уміннями створення безпечного та структурованого середовища для таких дітей;
- формування навичок залучення дітей з розладами аутистичного спектру до взаємодії на уроці та уникнення небажаної поведінки. |
Документ про освіту | (not set) |
---|