Назва програми | Сучасні технології реалізації завдань Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Єфремова Г.Л., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту. |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Заступники директорів з навчально-виховної роботи, соціальні педагоги, класні керівники |
Мета програми | Навчальний курс спрямований на опанування технологіями формування безпечного освітнього середовища в умовах НУШ; володіння превентивними технологіями діяльності служби порозуміння закладу освіти; володіння базовими теоретичними знаннями з конфліктології; ознайомлення з сучасними механізмами профілактики проявів насильства у повсякденному житті; володіння практичними навичками протидії булінгу; формування ґендерної рівності в освітньому середовищі та володіння навичками протидії дискримінації за статевими, віковими, етнічними, культурними ознаками, віросповіданням, ознаками відсутності/наявності особливих освітніх потреб тощо; ознайомлення з цінностями та принципами медіації як інструменту вирішення конфліктів, що базується на врахуванні інтересів сторін конфлікту; висвітлення ефективних шляхів профілактики й подолання стресу та дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасного закладу освіти. |
Зміст програми | Навчальний курс спрямований на пошук ефективних шляхів формування навичок створення безпечного освітнього середовища та навичок подолання стресу в умовах сучасного освітнього закладу, що передбачає впровадження в систему освіти технологій вирішення конфліктів шляхом співробітництва; формування у здобувачів освіти здатності протидіяти булінгу, навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, усвідомлення конфлікту як важливої та невід’ємної частини життя, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті; формування соціальних норм взаємодії, дієвих навичок подолання стресу, ефективних моделей захисної поведінки, ціннісних орієнтирів та навичок соціальної самореалізації особистості в умовах сучасного освітнього закладу. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, підприємницька компетентність, інформаційно-цифрова компетентність |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння знаннями щодо заходів формування безпечного освітнього середовища; профілактики дитячої агресивності та жорстокості (булінгу) в закладах освіти;
- вміння реалізації превентивних технологій формування безпечного освітнього середовища та навичок подолання стресу; створення програми діяльності служби порозуміння закладу освіти; впровадження цінностей та принципів медіації як інструменту вирішення конфліктів; володіння механізмами профілактики відхилень, сучасними технологіями роботи з дітьми, які мають поведінкові девіації прояву;
- здатність впроваджувати превентивні технології формування безпечного освітнього середовища та навичок подолання стресу в умовах сучасного освітнього закладу. |
Документ про освіту | (not set) |
---|