Назва програми | Технології формування навичок резилієнтності та активізації особистісних цінностей як основи життєвої стійкості учасників освітнього процесу |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Єфремова Г.Л., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Заступники директорів з навчально-виховної роботи, соціальні педагоги, класні керівники |
Мета програми | Навчальний курс спрямований на: висвітлення проблем попередження та протидії негативним безпековим явищам в освітньому середовищі; забезпечення ефективного соціально-психологічного супроводу та реалізація механізмів формування навичок стресостійкості (резилієнтності) учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, бойових дій; ознайомлення з поняттям стійкості (резилієнтності) в педагогічному колективі, особливостями формування цінності як основи життєвої стійкості особистості: їх пізнання та стратегії активізації. |
Зміст програми | Освітня програма спрямована на: забезпечення ефективного соціально-психологічного супроводу та реалізація механізмів формування навичок стресостійкості (резилієнтності) учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, бойових дій; створення безпечного, безбар’єрного освітнього середовища засобом впровадження здоров’язбережувальних технологій (фізичного та ментального здоров’я) в освітньому процесі ЗЗСО, ЗФПО; ознайомлення з поняттям стійкості (резилієнтності) в педагогічному колективі, особливостями формування цінності як основи життєвої стійкості особистості: їх пізнання та стратегії активізації, плекання ефективного мислення в педагогічному колективі. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, підприємницька компетентність, інформаційно-цифрова компетентність |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння особливостей забезпечення ефективного соціально-психологічного супроводу та реалізація механізмів формування навичок стресостійкості (резилієнтності) учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, бойових дій;
знання створення безпечного, безбар’єрного освітнього середовища засобом впровадження здоров’язбережувальних технологій (фізичного та ментального здоров’я) в освітньому процесі ЗЗСО, ЗФПО;
здатність впроваджувати технології стійкості (резилієнтності) в педагогічному колективі;
уміння формування цінностей як основи життєвої стійкості особистості: їх пізнання та стратегії активізації. |
Документ про освіту | (not set) |
---|