Технології формування навичок резилієнтності та активізації особистісних цінностей як основи життєвої стійкості учасників освітнього процесу

Назва програмиТехнології формування навичок резилієнтності та активізації особистісних цінностей як основи життєвої стійкості учасників освітнього процесу
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Єфремова Г.Л., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяЗаступники директорів з навчально-виховної роботи, соціальні педагоги, класні керівники
Мета програмиНавчальний курс спрямований на: висвітлення проблем попередження та протидії негативним безпековим явищам в освітньому середовищі; забезпечення ефективного соціально-психологічного супроводу та реалізація механізмів формування навичок стресостійкості (резилієнтності) учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, бойових дій; ознайомлення з поняттям стійкості (резилієнтності) в педагогічному колективі, особливостями формування цінності як основи життєвої стійкості особистості: їх пізнання та стратегії активізації.
Зміст програмиОсвітня програма спрямована на: забезпечення ефективного соціально-психологічного супроводу та реалізація механізмів формування навичок стресостійкості (резилієнтності) учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, бойових дій; створення безпечного, безбар’єрного освітнього середовища засобом впровадження здоров’язбережувальних технологій (фізичного та ментального здоров’я) в освітньому процесі ЗЗСО, ЗФПО; ознайомлення з поняттям стійкості (резилієнтності) в педагогічному колективі, особливостями формування цінності як основи життєвої стійкості особистості: їх пізнання та стратегії активізації, плекання ефективного мислення в педагогічному колективі.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, підприємницька компетентність, інформаційно-цифрова компетентність
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння особливостей забезпечення ефективного соціально-психологічного супроводу та реалізація механізмів формування навичок стресостійкості (резилієнтності) учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, бойових дій;  знання створення безпечного, безбар’єрного освітнього середовища засобом впровадження здоров’язбережувальних технологій (фізичного та ментального здоров’я) в освітньому процесі ЗЗСО, ЗФПО;  здатність впроваджувати технології стійкості (резилієнтності) в педагогічному колективі;  уміння формування цінностей як основи життєвої стійкості особистості: їх пізнання та стратегії активізації.
Документ про освіту(not set)