Розвиток соціальних та емоційних навичок у дітей: практичні підходи для педагогів

Назва програмиРозвиток соціальних та емоційних навичок у дітей: практичні підходи для педагогів
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Гузенко О.В., к.пед.н, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиМета даного курсу полягає у забезпеченні комплексного розуміння вчителями методології розвитку соціальних та емоційних навичок учнів. Програма має на меті надати педагогам необхідні інструменти для успішного сприяння розвитку соціальних та емоційних навичок учнів у шкільному середовищі.
Зміст програмиДаний курс спрямовано на: – ознайомлення вчителів щодо важливості соціальних та емоційних навичок у загальному розвитку дітей, а також сучасними теоріями та дослідженнями у галузі розвитку соціальних та емоційних аспектів; – створення плану дій для вчителів з інтеграції отриманих знань та навичок у щоденну шкільну практику; надання вчителям практичних інструментів для роботи з учнями, спрямованих на розвиток комунікацій, емпатії, та розвитку лідерських якостей, а також для створення позитивного та емоційно безпечного освітнього середовища; ознайомлення вчителів із стратегіями розвитку емоційної грамотності учнів та методами саморегуляції.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Здатність критично оцінювати вплив соціальних та емоційних факторів на навчання та розвиток учнів;  здатність створювати та підтримувати позитивне, відкрите та емоційно безпечне освітнє середовище;  уміння виявляти та реагувати на емоційні потреби учнів для підтримки їхнього особистісного розвитку;  здатність використовувати педагогічні інструменти для ефективного розвитку комунікацій, емпатії та лідерських якостей учнів;  здатність розробляти та впроваджувати індивідуальні плани для інтеграції соціальних та емоційних аспектів у навчальний процес;  здатність застосовувати практичні вправи для покращення емоційної грамотності здобувачів освіти;  розвиток у дітей навичок саморегуляції та стресостійкостіі через педагогічні підходи;  здатність ефективно спілкуватися з батьками щодо розвитку соціальних та емоційних навичок їхніх дітей.
Документ про освіту(not set)