Назва програми | Розвиток соціальних та емоційних навичок у дітей: практичні підходи для педагогів |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Гузенко О.В., к.пед.н, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Мета даного курсу полягає у забезпеченні комплексного розуміння вчителями методології розвитку соціальних та емоційних навичок учнів. Програма має на меті надати педагогам необхідні інструменти для успішного сприяння розвитку соціальних та емоційних навичок учнів у шкільному середовищі. |
Зміст програми | Даний курс спрямовано на:
– ознайомлення вчителів щодо важливості соціальних та емоційних навичок у загальному розвитку дітей, а також сучасними теоріями та дослідженнями у галузі розвитку соціальних та емоційних аспектів;
– створення плану дій для вчителів з інтеграції отриманих знань та навичок у щоденну шкільну практику;
надання вчителям практичних інструментів для роботи з учнями, спрямованих на розвиток комунікацій, емпатії, та розвитку лідерських якостей, а також для створення позитивного та емоційно безпечного освітнього середовища;
ознайомлення вчителів із стратегіями розвитку емоційної грамотності учнів та методами саморегуляції. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Здатність критично оцінювати вплив соціальних та емоційних факторів на навчання та розвиток учнів;
здатність створювати та підтримувати позитивне, відкрите та емоційно безпечне освітнє середовище;
уміння виявляти та реагувати на емоційні потреби учнів для підтримки їхнього особистісного розвитку;
здатність використовувати педагогічні інструменти для ефективного розвитку комунікацій, емпатії та лідерських якостей учнів;
здатність розробляти та впроваджувати індивідуальні плани для інтеграції соціальних та емоційних аспектів у навчальний процес;
здатність застосовувати практичні вправи для покращення емоційної грамотності здобувачів освіти;
розвиток у дітей навичок саморегуляції та стресостійкостіі через педагогічні підходи;
здатність ефективно спілкуватися з батьками щодо розвитку соціальних та емоційних навичок їхніх дітей. |
Документ про освіту | (not set) |
---|