Стратегії інтегрованого навчання та виховання у Новій українській школі

Назва програмиСтратегії інтегрованого навчання та виховання у Новій українській школі
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Гиря О.О., к. пед. н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності фахівця освітнього закладу щодо впровадження інтегрованого навчання та виховання з метою реалізації завдань Нової української школи
Зміст програмиОсвітню програму сформовано за модульною структурою. Навчальний матеріал розбито на навчальні модулі і теми, як логічно завершені одиниці навчальної інформації. Освітньою програмою передбачено послідовність вивчення модулів. Підвищення кваліфікації слухачів складається з двох компонентів: дистанційного та самостійної роботи слухача. Дистанційний компонент реалізується у процесі групової та індивідуальної навчальної роботи на платформі Microsoft Teams і триває три навчальні дні – 24 години. Самостійна робота слухача складає 6 годин.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, інформаційно-цифрова компетентність
Опис досягнутих результатів навчання– Обізнаність із новітніми технологіями з педагогіки, психології, методик, інноватики для упровадження у навчальний процес інтегрованих стратегій навчання та виховання; – володіння системними знаннями про норми і типи педагогічного спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності за використання інтегрованих технологій навчання та виховання; – здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, зокрема, у застосуванні сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності інтегрованого навчання та виховання.
Документ про освіту(not set)