Назва програми | Стратегії інтегрованого навчання та виховання у Новій українській школі |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Гиря О.О., к. пед. н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності фахівця освітнього закладу щодо впровадження інтегрованого навчання та виховання з метою реалізації завдань Нової української школи |
Зміст програми | Освітню програму сформовано за модульною структурою. Навчальний матеріал розбито на навчальні модулі і теми, як логічно завершені одиниці навчальної інформації. Освітньою програмою передбачено послідовність вивчення модулів. Підвищення кваліфікації слухачів складається з двох компонентів: дистанційного та самостійної роботи слухача. Дистанційний компонент реалізується у процесі групової та індивідуальної навчальної роботи на платформі Microsoft Teams і триває три навчальні дні – 24 години. Самостійна робота слухача складає 6 годин. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність,
мовно-комунікативна компетентність,
інформаційно-цифрова компетентність |
Опис досягнутих результатів навчання | – Обізнаність із новітніми технологіями з педагогіки, психології, методик, інноватики для упровадження у навчальний процес інтегрованих стратегій навчання та виховання;
– володіння системними знаннями про норми і типи педагогічного спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності за використання інтегрованих технологій навчання та виховання;
– здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, зокрема, у застосуванні сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності інтегрованого навчання та виховання. |
Документ про освіту | (not set) |
---|