Назва програми | Технології запобігання та протидії проявам насильства, булінгу (цькування), жорстокості, агресії (аутоагресії), поведінковим девіаціям у дітей в умовах освітнього середовища |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Єфремова Г.Л., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Навчальний курс спрямований на висвітлення ефективних шляхів профілактики та подолання дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасної школи, виокремлення ефективних технологій превенції девіантної поведінки (правопорушень) серед неповнолітніх в освітньому середовищі; ознайомлення з сучасними технологіями профілактики проявів насильства у повсякденному житті; володіння практичними навичками протидії булінгу (агресії, аутоагресії), мобінгу, жорстокості в умовах освітнього закладу. |
Зміст програми | Навчальний курс спрямований на пошук ефективних шляхів педагогічної взаємодії, профілактики та подолання дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасної школи. Підвищення кваліфікації педагогів передбачає вдосконалення знань щодо особливостей виховної взаємодії та превенції девіантних, агресивних та аутоагресивних форм поведінки сучасної молоді; формування соціальних норм та моделей поведінки, ціннісних орієнтирів та готовності до соціальної самореалізації особистості в сучасних умовах розвитку суспільства. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, інформаційно-цифрова компетентність |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння знаннями щодо заходів профілактики дитячої агресивності та жорстокості (булінгу) в закладах освіти;
- вміння застосовувати індивідуальну програму профілактики відхилень, володіти сучасними технологіями роботи з дітьми, які мають поведінкові особливості;
- здатність впроваджувати превентивні технології формування ненасильницької моделі поведінки, запобігання та протидії булінгу, агресії, аутоагресії в закладах освіти. |
Документ про освіту | (not set) |
---|