Технології запобігання та протидії проявам насильства, булінгу (цькування), жорстокості, агресії (аутоагресії), поведінковим девіаціям у дітей в умовах освітнього середовища

Назва програмиТехнології запобігання та протидії проявам насильства, булінгу (цькування), жорстокості, агресії (аутоагресії), поведінковим девіаціям у дітей в умовах освітнього середовища
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Єфремова Г.Л., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиНавчальний курс спрямований на висвітлення ефективних шляхів профілактики та подолання дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасної школи, виокремлення ефективних технологій превенції девіантної поведінки (правопорушень) серед неповнолітніх в освітньому середовищі; ознайомлення з сучасними технологіями профілактики проявів насильства у повсякденному житті; володіння практичними навичками протидії булінгу (агресії, аутоагресії), мобінгу, жорстокості в умовах освітнього закладу.
Зміст програмиНавчальний курс спрямований на пошук ефективних шляхів педагогічної взаємодії, профілактики та подолання дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасної школи. Підвищення кваліфікації педагогів передбачає вдосконалення знань щодо особливостей виховної взаємодії та превенції девіантних, агресивних та аутоагресивних форм поведінки сучасної молоді; формування соціальних норм та моделей поведінки, ціннісних орієнтирів та готовності до соціальної самореалізації особистості в сучасних умовах розвитку суспільства.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, інформаційно-цифрова компетентність
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння знаннями щодо заходів профілактики дитячої агресивності та жорстокості (булінгу) в закладах освіти; - вміння застосовувати індивідуальну програму профілактики відхилень, володіти сучасними технологіями роботи з дітьми, які мають поведінкові особливості; - здатність впроваджувати превентивні технології формування ненасильницької моделі поведінки, запобігання та протидії булінгу, агресії, аутоагресії в закладах освіти.
Документ про освіту(not set)