Назва програми | Формувальне оцінювання у базовій середній освіті як інструмент реалізації наскрізних компетентностей |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів загальної середньої освіти: - створення розвивального освітнього середовища для освоєння методів та інструментів формувального оцінювання; - підвищення якості методичної підготовки здобувачів освіти з оцінювання освітніх досягнень учнів основної та старшої школи відповідно до вимог Концепцепції «Нова українська школа»; - сприяння побудові здобувачем освіти власної системи підтримки навчання школярів |
Зміст програми | Програма передбачає ознайомлення слухачів з історією виникненням поняття формувального оцінювання як стратегії навчання; з елементами формувального оцінювання; спрогнозування ефективності застосування елементів формувального оцінювання у власній педагогічній діяльності; розвиток навичок роботи з он-лайновими та оф-лайновими інструментами формувального оцінювання. Програмою передбачено розгляд поняття «формувальне оцінювання», доведення того, що формувальне оцінювання — це оцінювання для навчання; сучасні Інтернет-сервіси для реалізації формувального оцінювання; створення власного пакету технік та інструментів для реалізації формувального оцінюваннята їхя презентація. |
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння компетентнісним та діяльнісним підходами на основі інноваційних освітніх технологій й навичками їх застосовування в умовах НУШ; - створення власного пакету технік та інструментів для реалізації формувального оцінювання,- здатність моделювання уроку з листами зворотного зв’язку на основі технології формувального оцінювання |
Документ про освіту | Сертифікат |
---|