Формувальне оцінювання у базовій середній освіті як інструмент реалізації наскрізних компетентностей

Назва програмиФормувальне оцінювання у базовій середній освіті як інструмент реалізації наскрізних компетентностей
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів загальної середньої освіти: - створення розвивального освітнього середовища для освоєння методів та інструментів формувального оцінювання; - підвищення якості методичної підготовки здобувачів освіти з оцінювання освітніх досягнень учнів основної та старшої школи відповідно до вимог Концепцепції «Нова українська школа»; - сприяння побудові здобувачем освіти власної системи підтримки навчання школярів
Зміст програмиПрограма передбачає ознайомлення слухачів з історією виникненням поняття формувального оцінювання як стратегії навчання; з елементами формувального оцінювання; спрогнозування ефективності застосування елементів формувального оцінювання у власній педагогічній діяльності; розвиток навичок роботи з он-лайновими та оф-лайновими інструментами формувального оцінювання. Програмою передбачено розгляд поняття «формувальне оцінювання», доведення того, що формувальне оцінювання — це оцінювання для навчання; сучасні Інтернет-сервіси для реалізації формувального оцінювання; створення власного пакету технік та інструментів для реалізації формувального оцінюваннята їхя презентація.
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння компетентнісним та діяльнісним підходами на основі інноваційних освітніх технологій й навичками їх застосовування в умовах НУШ; - створення власного пакету технік та інструментів для реалізації формувального оцінювання,- здатність моделювання уроку з листами зворотного зв’язку на основі технології формувального оцінювання
Документ про освітуСертифікат