Назва програми | Прийнятття управлінських рішень через проєктування в умовах воєнного стану та у повоєннний період |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників) |
Цільова аудиторія | Керівники ЗЗСО, ЗФПО та їх заступники |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:
- формування у педагогів сучасного мислення та системи спеціальних знань з поведінкового менеджменту й прийняття рішень, що передбачає оволодіння знаннями щодо системного аналізу сучасних технологій прийняття ефективних рішень;
- висвітлення способів та методів роботи з інформацією при прийнятті рішення, формування у слухачів розуміння законів і принципів, за якими розробляються ефективні рішення, технології їх реалізації;
- розвиток у слухачів навичок прийняття ефективного рішення;
- підготовка керівників закладу освіти до педагогіки партнерства та взаємодії;
- розвиток навичок компетентнісно-орієнтованої освіти. |
Зміст програми | Програма покликана надати керівникам закладів освіти допомогу на шляху до демократичних змін в умовах реформування освіти, а саме формування розуміння концептуальних основ поведінкового менеджменту; дослідження особливостей поведінки сучасного педагога в умовах організаційних змін та здатності здійснювати комунікаційну діяльність у колективі та команді, здатність до аналізу та синтезу при прийнятті рішень; дослідження впливу поведінки педагога на ефективність управління людськими ресурсами в сучасних складних організаційних системах; оволодіння навичками аналізувати і структурувати проблему організації і розробляти рішення (наприклад, підвищення конкурентосппроможності випускника закладу освіти в умовах децентралізації влади);
формування уміння обґрунтовувати ефективні рішення та спроможність забезпечувати їх правомочність, уміння на основі інформаційного забезпечення та комп'ютерних технологій проєктувати та розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Управлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична;
професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння діяльнісним, компетентнісним та проєктним підходами для прийняття ефективних рішень;
- уміння застосовувати сучасні методики та інструменти розробки, прийняття та реалізації рішень й комунікацій в умовах педагогіки партнерства та проєктної діяльності;
- здатність самостійно приймати ефективні рішення та нести відповідальність за їх реалізаацію |
Документ про освіту | (not set) |
---|