Прийнятття управлінських рішень через проєктування в умовах воєнного стану та у повоєннний період

Назва програмиПрийнятття управлінських рішень через проєктування в умовах воєнного стану та у повоєннний період
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників)
Цільова аудиторіяКерівники ЗЗСО, ЗФПО та їх заступники
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти: - формування у педагогів сучасного мислення та системи спеціальних знань з поведінкового менеджменту й прийняття рішень, що передбачає оволодіння знаннями щодо системного аналізу сучасних технологій прийняття ефективних рішень; - висвітлення способів та методів роботи з інформацією при прийнятті рішення, формування у слухачів розуміння законів і принципів, за якими розробляються ефективні рішення, технології їх реалізації; - розвиток у слухачів навичок прийняття ефективного рішення; - підготовка керівників закладу освіти до педагогіки партнерства та взаємодії; - розвиток навичок компетентнісно-орієнтованої освіти.
Зміст програмиПрограма покликана надати керівникам закладів освіти допомогу на шляху до демократичних змін в умовах реформування освіти, а саме формування розуміння концептуальних основ поведінкового менеджменту; дослідження особливостей поведінки сучасного педагога в умовах організаційних змін та здатності здійснювати комунікаційну діяльність у колективі та команді, здатність до аналізу та синтезу при прийнятті рішень; дослідження впливу поведінки педагога на ефективність управління людськими ресурсами в сучасних складних організаційних системах; оволодіння навичками аналізувати і структурувати проблему організації і розробляти рішення (наприклад, підвищення конкурентосппроможності випускника закладу освіти в умовах децентралізації влади); формування уміння обґрунтовувати ефективні рішення та спроможність забезпечувати їх правомочність, уміння на основі інформаційного забезпечення та комп'ютерних технологій проєктувати та розробляти достатню кількість альтернативних варіантів рішень.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяУправлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння діяльнісним, компетентнісним та проєктним підходами для прийняття ефективних рішень; - уміння застосовувати сучасні методики та інструменти розробки, прийняття та реалізації рішень й комунікацій в умовах педагогіки партнерства та проєктної діяльності; - здатність самостійно приймати ефективні рішення та нести відповідальність за їх реалізаацію
Документ про освіту(not set)