Освітні втрати та їх подолання в умовах Нової української школи: управлінський аспект

Назва програмиОсвітні втрати та їх подолання в умовах Нової української школи: управлінський аспект
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджмент
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників)
Цільова аудиторіяКерівники ЗЗСО та їх заступники
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:  поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;  формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти по подоланню освітніх втрат на засадах міжнародного досвіду та конкурентно-діяльнісного підходу;  розвиток навичок виявлення, вимірювання та подолання освітніх втрат;  формування освітньої програми закладу освіти в умовах надолуження оссвітніх втрат;  підготовка керівників закладів освіти до запровадження сучасних технологій диференційованого, персоналізованого навчання
Зміст програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:  поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;  формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти по подоланню освітніх втрат на засадах міжнародного досвіду та конкурентно-діяльнісного підходу;  розвиток навичок виявлення, вимірювання та подолання освітніх втрат;  формування освітньої програми закладу освіти в умовах надолуження оссвітніх втрат;  підготовка керівників закладів освіти до запровадження сучасних технологій диференційованого, персоналізованого навчання
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяУправлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння технологіями диференційованого та персоналізованого навчання на основі інноваційних освітніх підходів; - уміння застосовувати сучасні методики та інструменти подолання бюрократичних викликів та адаптивності в організації освітнього процесу в умовах автономії закладу освіти; - здатність формувати навички взаємодії та застосовувати інструменти подолання освітніх втрат в умовах Нової української школи.
Документ про освіту(not set)