Назва програми | Освітні втрати та їх подолання в умовах Нової української школи: управлінський аспект |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджмент |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників) |
Цільова аудиторія | Керівники ЗЗСО та їх заступники |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:
поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;
формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти по подоланню освітніх втрат на засадах міжнародного досвіду та конкурентно-діяльнісного підходу;
розвиток навичок виявлення, вимірювання та подолання освітніх втрат;
формування освітньої програми закладу освіти в умовах надолуження оссвітніх втрат;
підготовка керівників закладів освіти до запровадження сучасних технологій диференційованого, персоналізованого навчання |
Зміст програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:
поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;
формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти по подоланню освітніх втрат на засадах міжнародного досвіду та конкурентно-діяльнісного підходу;
розвиток навичок виявлення, вимірювання та подолання освітніх втрат;
формування освітньої програми закладу освіти в умовах надолуження оссвітніх втрат;
підготовка керівників закладів освіти до запровадження сучасних технологій диференційованого, персоналізованого навчання |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Управлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична;
професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння технологіями диференційованого та персоналізованого навчання на основі інноваційних освітніх підходів;
- уміння застосовувати сучасні методики та інструменти подолання бюрократичних викликів та адаптивності в організації освітнього процесу в умовах автономії закладу освіти;
- здатність формувати навички взаємодії та застосовувати інструменти подолання освітніх втрат в умовах Нової української школи. |
Документ про освіту | (not set) |
---|