Назва програми | Оцінювання діяльності педагога: сертифікація та атестація |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджмент |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників) |
Цільова аудиторія | Керівники ЗЗСО, ЗФПО та їх заступники |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:
поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;
формування новітніх підходів до організації атестації та сертифікації педагогічних працівників на засадах конкурентно-діяльнісного підходу;
організація нормативного забезпечення атестації та сертифікації у закладі освіти;
підготовка керівників закладів освіти до запровадження сучасних технологій оцінювання діяльності педагогів |
Зміст програми | Програма допоможе розібратися, у особливостях атестації т асертифікації педагогічних працівників За допомогою курсу можна дізнатися про зміст атестації та сертифікації , їхя порівняння; формати оцінювання діяьності педагогів та їх вимірювання. Програма ознайомить із технологіями сертифікації та атестації педагогів, інструментами та стратегіями їх організації.
Програма курсу розрахована на керівників закладів освіти та спирається на новаторства, викладені в концепції «Нова українська школа» і Законі України «Про освіту», сприяючи демократизації освітнього середовища та розвитку управлінської компетентності. Увага звертається на формування позитивного ставлення педагогів до новітніх підходів щодо атестації та сертифікації педагогічних працівників. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Управлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична;
професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння новітніми технологіями оцінювання педагога на основі інноваційних освітніх підходів;
- уміння застосовувати сучасні методики та інструменти атестації та сертифікації, їх адаптивності в організації освітнього процесу в умовах автономії закладу освіти;
- здатність формувати навички взаємодії та застосовувати інструменти атестації та сертифікації в умовах Нової української школи. |
Документ про освіту | (not set) |
---|