Назва програми | Діджиталізація навчальних предметів (інтегрованих курсів) громадянської та історичної освітньої галузі/освітньої галузі «Суспільствознавство» |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | Драновська С. В., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри соціально-гуманітарної освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) навчальних предметів (інтегрованих курсів)громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» |
Мета програми | - Розглянути функціональні та змістові можливості мультимедійних платформ для навчання історії, громадянської освіти, основ правознавства у закладах загальної середньої освіти;
- розширити навички та вміння педагогів щодо використання штучного інтелекту, потенціалу комп’ютерних історичних ігр у навчанні історії, громадянської освіти, основ правознавства;
- залучення компетентнісного потенціалу історії та суспільних дисциплін для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти;
- забезпечити розвиток професійних та соціально-громадянських компетентностей педагогів області. |
Зміст програми | - Розширити теоретичні знання і практичні навички освітян щодо реалізації сучасних підходів навчання історії, громадянської освіти, основ правознавства з використанням цифрових ресурсів в закладах загальної середньої освіти;
- використання мультимедійних платформ, штучного інтелекту, історичних ігор для розвитку професійних компетентностей педагогів;
- застосування інноваційних технологій, методів і прийомів навчання для навчання здобувачів освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Усвідомлення та розуміння змісту шкільної історичної освіти для розвитку громадянського суспільства та необхідності сталого розвитку;
- знання і практичні вміння щодо основних тенденцій розвитку навчальних предметів (інтегрованих курсів) громадянської та історичної освітньої галузі/освітньої галузі «Суспільствознавство»;
- оволодіти новітніми онлайн ресурсами, технологіями і методиками навчання здобувачів освіти;
- удосконалення професійних компетентностей педагогів з метою підвищення ефективності освітнього процесу в закладах освіти на засадах компетентнісного підходу. |
Документ про освіту | (not set) |
---|