Soft skills як комплекс важливих умінь вчителя зарубіжної літератури

Назва програмиSoft skills як комплекс важливих умінь вчителя зарубіжної літератури
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Дудко Н.В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) зарубіжної літератури
Мета програми Науково-методичний супровід подальшого професійного розвитку вчителів зарубіжної літератури у їхній підготовці до роботи відповідно до запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг;  підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладачів) мовно-літературної освітньої галузі щодо викладання зарубіжної літератури в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти; - забезпечення розвитку мовно-літературної компетентності в освітньому процесі; - розширення теоретичних знань і практичних навичок педагогів щодо реалізації Soft skills як комплексу важливих умінь вчителя зарубіжної літератури у мовно-літературній освітньої галузі: комунікабельності; - здатності працювати в колективі; - емоційного інтелекту; - вміння обробляти отриману інформацію; - нестандартного творчого мислення; - емпатії; - особистої ефективності.
Зміст програмиРозглянуто сучасні підходи до організації та проведення уроків зарубіжної літератури з урахуванням Soft skills як комплексу важливих умінь вчителя зарубіжної літератури; питання використання Soft skills для викладання зарубіжної літератури. Акцентовано увагу на особливості організації та проведення сучасного уроку зарубіжної літератури з використанням Soft skills як комплексу важливих умінь вчителя. Кожна тема, викладена в навчальному курсі, ілюструється практичними прикладами, проблемно-пошуковими завданнями, презентаційними матеріалами, які допомагають евристично, нестандартно вирішувати актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в освітньому процесі
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, мовно-літературна;  загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження мовно-літературної освіти на рівні базової середньої освіти;  знання засадничих принципів компетентнісного, діяльнісного і особистісно зорієнтованого підходів; методів та технологій, що спрямовані на їх реалізацію;  здатність залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання;  уміння: використовувати Soft skills як комплекс важливих умінь вчителя зарубіжної літератури при навчанні зарубіжної літератури;  моделювати навчальну діяльність на уроках зарубіжної літератури з використанням Soft skills як комплексу важливих умінь вчителя зарубіжної літератури.
Документ про освіту(not set)