Креативне навчання на уроках зарубіжної літератури: методичні лайфхаки

Назва програмиКреативне навчання на уроках зарубіжної літератури: методичні лайфхаки
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Дудко Н.В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) зарубіжної літератури
Мета програми Науково-методичний супровід подальшого професійного розвитку вчителів зарубіжної літератури у їхній підготовці до роботи відповідно до запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг;  підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладачів) мовно-літературної освітньої галузі щодо викладання зарубіжної літератури в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти;  забезпечення розвитку мовно-літературної та креативної компетентності вчителя та учня в освітньому процесі;  розширення теоретичних знань і практичних навичок педагогів щодо реалізації сучасних креативних підходів у мовно-літературній освітньої галузі.
Зміст програмиРозглянуто сучасні підходи до організації та проведення уроків зарубіжної літератури; питання використання сучасних креативних методик для викладання зарубіжної літератури. Акцентовано увагу на особливості організації та проведення сучасного уроку з використанням сучасних технологій та креативних методів навчання при вивченні зарубіжної літератури. Кожна тема, викладена в навчальному курсі, ілюструється практичними прикладами, проблемно-пошуковими завданнями, презентаційними матеріалами, які допомагають евристично, нестандартно вирішувати актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в освітньому процесі
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, мовно-літературна;  загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження мовно-літературної освіти на рівні базової середньої освіти;  знання засадничих принципів компетентнісного, діяльнісного і особистісно зорієнтованого підходів; методів та технологій, що спрямовані на їх реалізацію;  здатність залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання;  уміння: впроваджувати сучасні підходи в освітній процес при навчанні зарубіжної літератури;  моделювати навчальну діяльність на уроках зарубіжної літератури з використанням інноваційних технологій та методик навчання.
Документ про освіту(not set)