Назва програми | Креативне навчання на уроках зарубіжної літератури: методичні лайфхаки |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | Дудко Н.В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) зарубіжної літератури |
Мета програми | Науково-методичний супровід подальшого професійного розвитку вчителів зарубіжної літератури у їхній підготовці до роботи відповідно до запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг;
підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладачів) мовно-літературної освітньої галузі щодо викладання зарубіжної літератури в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти;
забезпечення розвитку мовно-літературної та креативної компетентності вчителя та учня в освітньому процесі;
розширення теоретичних знань і практичних навичок педагогів щодо реалізації сучасних креативних підходів у мовно-літературній освітньої галузі. |
Зміст програми | Розглянуто сучасні підходи до організації та проведення уроків зарубіжної літератури; питання використання сучасних креативних методик для викладання зарубіжної літератури.
Акцентовано увагу на особливості організації та проведення сучасного уроку з використанням сучасних технологій та креативних методів навчання при вивченні зарубіжної літератури. Кожна тема, викладена в навчальному курсі, ілюструється практичними прикладами, проблемно-пошуковими завданнями, презентаційними матеріалами, які допомагають евристично, нестандартно вирішувати актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в освітньому процесі |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, мовно-літературна;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження мовно-літературної освіти на рівні базової середньої освіти;
знання засадничих принципів компетентнісного, діяльнісного і особистісно зорієнтованого підходів; методів та технологій, що спрямовані на їх реалізацію;
здатність залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання;
уміння: впроваджувати сучасні підходи в освітній процес при навчанні зарубіжної літератури;
моделювати навчальну діяльність на уроках зарубіжної літератури з використанням інноваційних технологій та методик навчання. |
Документ про освіту | (not set) |
---|