Назва програми | Оновлення змістового компоненту інтегрованого навчання соціально-гуманітарного напряму в закладі освіти на засадах компетентнісного підходу |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | Драновська С.В., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри СГО; Дудко Н.В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри СГО; П’ятаченко Ю.В., старший викладач кафедри СГО |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) зарубіжної літератури, української мови та літератури, історії, громадянської освіти, основ правознавства та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» |
Мета програми | Учителі (викладачі) навчальних предметів (інтегрованих курсів) громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»; мовно-літературної освітньої галузі |
Зміст програми | Розширити теоретичні знання і практичні навички педагогів щодо реалізації сучасних підходів навчання (ГІОГ та МЛОГ);
використання сучасних онлайн сервісів для розвитку громадянської та історичної і мовно-літературної компетентності педагогів;
оволодіння новітніми методами і прийомами навчання та формування предметних компетентностей здобувачів освіти;
залучення компетентнісного потенціалу ГІОГ та МЛОГ для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження інтегрованого навчання у закладі освіти відповідно до державної політики;
знання засадничих принципів, компетентнісного і діяльнісного підходів у ході реалізації інтегрованого компоненту Державних стандартів 2011 та 2020 років;
здатність до реалізації інтегрованого підходу у навчанні та використання потенціалу шкільних предметів у формуванні соціально-громадянських компетентностей та вільне володіння державною/рідною мовою;
уміння залучати компетентнісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі і мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання учнів. |
Документ про освіту | (not set) |
---|