Оновлення змістового компоненту інтегрованого навчання соціально-гуманітарного напряму в закладі освіти на засадах компетентнісного підходу

Назва програмиОновлення змістового компоненту інтегрованого навчання соціально-гуманітарного напряму в закладі освіти на засадах компетентнісного підходу
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Драновська С.В., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри СГО; Дудко Н.В., к.пед.н., доцент, доцент кафедри СГО; П’ятаченко Ю.В., старший викладач кафедри СГО
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) зарубіжної літератури, української мови та літератури, історії, громадянської освіти, основ правознавства та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»
Мета програмиУчителі (викладачі) навчальних предметів (інтегрованих курсів) громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»; мовно-літературної освітньої галузі
Зміст програми Розширити теоретичні знання і практичні навички педагогів щодо реалізації сучасних підходів навчання (ГІОГ та МЛОГ);  використання сучасних онлайн сервісів для розвитку громадянської та історичної і мовно-літературної компетентності педагогів;  оволодіння новітніми методами і прийомами навчання та формування предметних компетентностей здобувачів освіти;  залучення компетентнісного потенціалу ГІОГ та МЛОГ для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження інтегрованого навчання у закладі освіти відповідно до державної політики;  знання засадничих принципів, компетентнісного і діяльнісного підходів у ході реалізації інтегрованого компоненту Державних стандартів 2011 та 2020 років;  здатність до реалізації інтегрованого підходу у навчанні та використання потенціалу шкільних предметів у формуванні соціально-громадянських компетентностей та вільне володіння державною/рідною мовою;  уміння залучати компетентнісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі і мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання учнів.
Документ про освіту(not set)