Використання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури як активного методу навчання

Назва програмиВикористання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури як активного методу навчання
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Логвиненко Ю.В., к.філол.н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) української мови та літератури
Мета програмиФормування й розвиток професійних компетентностей вчителів української мови та літератури, необхідних для ефективної організації освітнього процесу на уроках української мови та літератури; формування практичних навичок щодо створення безпечного освітнього середовища та використання ШІ на уроках української мови та літератури; розвиток умінь організовувати освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.
Зміст програмиОсновним змістом є: розуміння слухачами курсів підвищення кваліфікації вітчизняного та міжнародного нормативно-правового забезпечення реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, змісту мовно-літературної освітньої̈ галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти; розкриття особливостей̆ організації̈ освітнього процесу на уроках української мови та літератури з використанням ШІ; ознайомлення вчителів мовно-літературної освітньої галузі з сучасними технологіями, методами та прийомами, електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, сервісами Веб 2.0, які можна дієво використати на уроках МЛОГ для навчання мови й літератури, інтегрованих курсів.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності, зокрема предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту; здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя, взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння способів і прийомів досягнення очікуваних результатів предметів мовно-літературної освітньої галузі між ланками й циклами освіти з метою реалізації Державного стандарту базової середньої освіти;  уміння залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та життєвих компетентностей здобувачів освіти;  знання, що таке ШІ і який інтерфейс буде кращим для освітян, як ШІ може допомогти організувати освітній процес, перевірити домашнє завдання тощо;  здатність використовувати електронні (цифрові) освітні ресурси та сервіси для забезпечення ефективного управління освітнім процесом на уроках української мови та літератури, взаємодії між учасниками освітнього процесу, підтримки активного навчання, корекції та адаптації освітнього процесу відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти.
Документ про освіту(not set)