Назва програми | Цифровізація мовно-літературної освітньої галузі як інструмент розвитку життєвих компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | Логвиненко Ю.В., к. філол. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) української мови та літератури |
Мета програми | Формування й розвиток професійних компетентностей вчителів мовно-літературної освітньої галузі, необхідних для ефективної організації освітнього процесу на уроках української мови та літератури;
формування практичних навичок щодо створення безпечного освітнього середовища та використання онлайн-сервісів на уроках мовно-літературної освітньої галузі;
розвиток умінь організовувати освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти з використанням онлайн-сервісів. |
Зміст програми | Основним змістом є:
розуміння слухачами курсів підвищення кваліфікації вітчизняного нормативно-правового забезпечення реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, змісту мовно-літературної освітньої̈ галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти;
розкриття особливостей̆ організації̈ освітнього процесу на уроках української мови та літератури з використанням онлайн-сервісів для розвитку життєвих компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти;
ознайомлення вчителів мовно-літературної освітньої галузі з сучасними технологіями, методами та прийомами, електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, що є зручним інтрументом для формування й розвитку життєвих компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності, зокрема предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту; здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя, взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння способів і прийомів досягнення очікуваних результатів предметів мовно-літературної освітньої галузі з використанням навчальних онлайн-сервісів з метою реалізації Державного стандарту базової середньої освіти;
уміння залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та життєвих компетентностей здобувачів освіти;
знання тенденцій розвитку освіти України в умовах цифрової транформації суспільства;
здатність використовувати електронні (цифрові) освітні ресурси та сервіси для забезпечення ефективного управління освітнім процесом на уроках української мови та літератури, взаємодії між учасниками освітнього процесу, підтримки активного навчання, корекції та адаптації освітнього процесу відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти. |
Документ про освіту | (not set) |
---|