Назва програми | Маніпуляція як комунікативна стратегія в педагогічному процесі: феномени, механізми та захист |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | Дудко Н.В., к. пед. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Ознайомити слухачів зі структурою та сутністю маніпуляції як важливої комунікативної стратегії в професійній діяльності педагога; забезпечити розуміння педагогами сутності, механізмів та захисту від маніпуляції в освітньому процесі; оволодіти знаннями про особливості маніпуляції як комунікативної стратегії згідно ДСБСО як якості професійної діяльності педагога. |
Зміст програми | - Розширення теоретичних знань та практичних навичок педагогів щодо реалізації сучасних підходів до професійної комунікації ;
- розвиток вмінь використовувати сучасні технології маніпуляції в професійній педагогічній комунікації;
- удосконалення мовно-комунікативної та соціальної компетентності як важливого компонента професійної комунікації педагога;
- формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: мовно-комунікативна, соціальна;
спільні для ключових компетентностей вміння |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів розвитку комунікативних стратегій згідно ДСБСО;
знання засадничих принципів, компетентнісного та діяльнісного підходів у ході розвитку професійної комунікації та комунікативних стратегій згідно ДСБСО як важливого компонента якості професійної діяльності педагога;
здатність до реалізації інтегрованого підходу у навчанні та використання потенціалу спільних для розвитку професійної комунікації педагога компетентностей;
уміння залучати компетентнісний потенціал соціальної компетентності та мовленнєво-комунікативної компетентності педагога для розвитку професійної комунікації педагога та подальших обов’язкових результатів навчання учнів. |
Документ про освіту | (not set) |
---|