Маніпуляція як комунікативна стратегія в педагогічному процесі: феномени, механізми та захист

Назва програмиМаніпуляція як комунікативна стратегія в педагогічному процесі: феномени, механізми та захист
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Дудко Н.В., к. пед. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиОзнайомити слухачів зі структурою та сутністю маніпуляції як важливої комунікативної стратегії в професійній діяльності педагога; забезпечити розуміння педагогами сутності, механізмів та захисту від маніпуляції в освітньому процесі; оволодіти знаннями про особливості маніпуляції як комунікативної стратегії згідно ДСБСО як якості професійної діяльності педагога.
Зміст програми- Розширення теоретичних знань та практичних навичок педагогів щодо реалізації сучасних підходів до професійної комунікації ; - розвиток вмінь використовувати сучасні технології маніпуляції в професійній педагогічній комунікації; - удосконалення мовно-комунікативної та соціальної компетентності як важливого компонента професійної комунікації педагога; - формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: мовно-комунікативна, соціальна; спільні для ключових компетентностей вміння
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів розвитку комунікативних стратегій згідно ДСБСО;  знання засадничих принципів, компетентнісного та діяльнісного підходів у ході розвитку професійної комунікації та комунікативних стратегій згідно ДСБСО як важливого компонента якості професійної діяльності педагога;  здатність до реалізації інтегрованого підходу у навчанні та використання потенціалу спільних для розвитку професійної комунікації педагога компетентностей;  уміння залучати компетентнісний потенціал соціальної компетентності та мовленнєво-комунікативної компетентності педагога для розвитку професійної комунікації педагога та подальших обов’язкових результатів навчання учнів.
Документ про освіту(not set)