Назва програми | Компетентнісний підхід до організації сучасного уроку: формування tech skills та soft skills здобувачів освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | Логвиненко Ю.В., к. філолог. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти ; Мазуренко В.О., к.техн.наук, доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Формування й розвиток професійних компетентностей педагогів, необхідних для ефективної організації освітнього процесу з метою формування й розвитку tech skills та soft skills здобувачів освіти;
формування практичних навичок щодо створення сучасного освітнього середовища на основі діяльнісного підходу;
розвиток умінь організовувати освітній процес відповідно до сучасних вимог до до освітнього процесу. |
Зміст програми | Основним змістом є:
розуміння слухачами курсів підвищення кваліфікації вітчизняного нормативно-правового забезпечення реалізації Державного стандарту базової середньої освіти та вимог до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти;
розкриття особливостей̆ організації̈ освітнього процесу з метою формування й розвитку у здобувачів освіти tech skills та soft skills;
ознайомлення педагогів із сучасними технологіями, методами та прийомами, електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, сервісами Веб 2.0, які можна дієво використати з метою формування й розвитку у здобувачів освіти tech skills та soft skills. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності, зокрема предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту; здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя, взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння способів і прийомів досягнення очікуваних результатів із метою формування й розвитку у здобувачів освіти tech skills та soft skills;
уміння залучати компетентнісний потенціал освітніх галузей для формування наскрізних умінь та життєвих компетентностей здобувачів освіти;
знання, як організувати освітній процес із метою формування й розвитку у здобувачів освіти tech skills та soft skills;
здатність використовувати електронні (цифрові) освітні ресурси та сервіси для забезпечення ефективного освітнього процесу, здатність налагодити ефективну взаємодію між учасниками освітнього процесу, підтримку активного навчання, корекції та адаптації освітнього процесу відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти. |
Документ про освіту | (not set) |
---|