Теорія і методика викладання інформатики в початковій школі

Назва програмиТеорія і методика викладання інформатики в початковій школі
Структурний підрозділКафедра освітніх та інформаційних технологій
Розробник(и)Ситник Л.Г., к.т.н., доцент, доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій
NametypeПроблемно-тематичні курси
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі інформатики початкових класів
Мета програми− Формування компетентностей у вчителів початкових класів, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р.; − ознайомлення з сутністю понять «інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі», «електронне навчання», «інформаційна та кібернетична безпека»; − формування практичних навичок щодо створення безпечного освітнього середовища.
Зміст програмиОсновним змістом навчального процесу є: − розкриття особливостей організації̈ освітнього процесу в Новій українській школі, змісту інформатичної освітньої галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання; − ознайомлення вчителів початкових класів із сучасними електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, сервісами Веб 2.0, які використовуються для навчання інформатики, визначення переваг їх застосування; − вдосконалення вмінь створювати безпечне освітнє середовище.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інформаційно-цифрова, предметно-методична, мовно-комунікативна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Здатність до прийняття ефективних рішень та відповідального ставлення до професійних обов’язків; - здатність до критичного оцінювання і використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності та інших життєвих ситуаціях; - здатність інтегрувати інформатичну освітню галузь з іншими освітніми галузями; - здатність враховувати в освітньому процесі вікові особливості учнів; - здатність добирати електронні освітні ресурси, інформаційно комунікаційні технології, навчальні онлайн-платформи, онлайн-сервіси, програми доповненої та віртуальної реальності, програмне забезпечення, сервіси Веб 2.0, середовища програмування, хмарні та дистанційні технології для досягнення очікуваних результатів навчання інформатики, визначених Державними освітніми стандартами.
Документ про освіту(not set)