Назва програми | Медіаграмотність та інформаційна безпека |
Структурний підрозділ | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Розробник(и) | Ситник Л.Г., к.т.н., доцент, доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій; Подліняєва О.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей (використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Удосконалення навичок використання сучасні методів викладання, проводення інноваційних вправ, спрямованих на розвиток навичок критичного сприйняття інформації; підготовка слухачів до здійснення навчання здобувачів освіти критично сприймати інформацію, протидіяти маніпуляціям, усвідомити цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти; підвищення рівня обізнаності в інформаційній безпеці. |
Зміст програми | - Уміння аналізувати і критично сприймати медіаконтент;
- розвиток навичок самостійного, критичного мислення, системного педагогічного аналізу;
- відпрацювання практичних умінь використання суспільних освітніх медіаресурсів в фаховій діяльності педагогів;
- формулювання стратегії інформаційної безпеки закладу освіти.
|
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - інформаційна;- цифрова;- соціальна;- культурна;- педагогічного партнерства;- комунікативна;- предметно-методична;- оцінювально-аналітична;- здатність до навчання впродовж життя. |
Опис досягнутих результатів навчання | − Здатність підвищувати рівень медіаграмотності та медіакультури суб’єктів освітнього процесу та забезпечувати їх підготовку до ефективної взаємодії з сучасним інфомедійним середовищем;− усвідомлення важливості та вміння інтегрувати медіаграмотність у освітній процес;− здатність освітян розвивати нові медіаосвітні компетентномті та імплементовувати набуті знання до освітнього процесу;− здатність забезпечити якісний рівень захисту інфраструктури, інтелектуальної власності та збереження конфіденційності інформації. |
Документ про освіту | Сертифікат |
---|