Назва програми | Теорія та методика викладання інформатики та інформаційних технологій |
Структурний підрозділ | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Розробник(и) | Ситник Л.Г., к.т.н., доцент, доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) інформатики |
Мета програми | - Формування компетентностей вчителів (викладачів) інформатики, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р.;- ознайомлення з сутністю понять «інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі», «електронне навчання», «інформаційна та кібернетична безпека»;- формування практичних навичок щодо створення безпечного освітнього середовища. |
Зміст програми | Основним змістом навчального процесу є:
- розкриття особливостей організації̈ освітнього процесу в Новій українській школі, змісту інформатичної освітньої галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання;
- ознайомлення вчителів інформатики із сучасними електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, сервісами Веб 2.0, які використовуються для навчання інформатики, визначення переваг їх застосування;
- вдосконалення вмінь створювати безпечне освітнє середовище. |
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: інформаційно-цифрова, предметно-методична, мовно-комунікативна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Здатність до прийняття ефективних рішень та відповідального ставлення до професійних обов’язків; - здатність до критичного оцінювання і використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності та інших життєвих ситуаціях; - здатність інтегрувати інформатичну освітню галузь з іншими освітніми галузями; - здатність враховувати в освітньому процесі вікові особливості учнів; - здатність добирати електронні освітні ресурси, інформаційно комунікаційні технології, навчальні онлайн-платформи, онлайн-сервіси, програми доповненої та віртуальної реальності, програмне забезпечення, сервіси Веб 2.0, середовища програмування, хмарні та дистанційні технології для досягнення очікуваних результатів навчання інформатики, визначених Державними освітніми стандартами. |
Документ про освіту | Сертифікат |
---|