Назва програми | Розвиток критичного мислення молодшого школяра в контексті Нової української школи |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі початкових класів |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;
підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя;
оволодіння сучасними технологііями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку;
сформованість умінь застосовувати стратегії розвитку критичного мислення в освітньому процесі початкової школи;
моделювати сучасні навчальні заняття на основі діяльнісного підходу та реалізації ідей Нової української школи.
|
Зміст програми | Розширити знання педагогів про поняття «критичне мислення», «стратегії розвитку критичного мислення» та їх практичну значущість для формування ключових компетентностей молодших школярів. Розкрити теоретичні та практичні аспекти застосування стратегій критичного мислення в освітньому процесі початкової школи.
Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти свій фаховий рівень.
|
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
|
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення ідей Нової української школи, змісту компетентнісного підходу;
здатність до продуктивної професійної діяльності відповідно до вимог сьогодення;
уміння використовувати стратегії розвитку критичного мислення у освітньому процесі початкової школи.
|
Документ про освіту | Сертифікат |
---|