Назва програми | Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі початкових класів |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; формування у педагогів ціннісного ставлення до ігрової діяльності та її можливостей для всебічного розвитку дитини; усвідомлення педагогами глибинної сутності діяльнісного підходу як наскрізного; ознайомлення з ефективними практиками ігрових методів навчання; сформованість умінь упроваджувати ігрові та діяльнісні методи навчання; будувати освітній процес початкової школи на основі ігрових та діяльнісних методів навчання |
Зміст програми | Розширення знань педагогів про поняття «ігрова діяльність», «навчання через гру», характеристики ігрового досвіду навчання, типи ігор та їх практичну значущість у розвитку молодших школярів. Конструктор LEGO як інструмент навчання через гру. Розкриття теоретичних та практичних аспектів упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі початкової школи |
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична,
мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Знання ефективних практик діяльнісного навчання; методів і прийомів реалізації навчання через гру;
уміння будувати освітній процес початкової школи на основі ігрових та діяльнісних методів навчання;
усвідомлення ціннісного ставлення до гри, як інструменту навчання; ролі педагога в освітньому просторі школи; готовністі до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання молодших школярів |
Документ про освіту | Сертифікат |
---|