Назва програми | Формувальне оцінювання в початковій школі: інструменти та практики |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі початкових класів |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;
оволодіння сучасними методичними підходами до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на різних етапах навчання; сформованість умінь впроваджувати формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів в освітній процес початкової школи як механізму вдосконалення викладання й поліпшення навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи |
Зміст програми | Сучасні методичні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку. Сутність і методика здійснення формувального оцінювання; алгоритм дій; інструменти формувального оцінювання. Ефективний зворотній зв'язок для навчання. Теоретичні та практичні аспекти впровадження формувального оцінювання в освітній процес початкової школи |
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарт |
Опис досягнутих результатів навчання | Знання сутності і методики здійснення формувального оцінювання; алгоритму дій та інструментів;
уміння впроваджувати технології формувального оцінювання навчальних досягнень учнів в освітній процес початкової школи;
усвідомлення формувального оцінювання як неперервного процесу, оцінювання для навчання; переваг формувального оцінювання; ролі учасників освітнього процесу
|
Документ про освіту | Сертифікат |
---|