Назва програми | Організація освітнього середовища молодших школярів в умовах Нової української школи |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі початкових класів |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;
підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя;
ознайомлення з особ¬ливостями організації освітнього процесу в школі І ступеню згідно з новою структурою; ефективними практиками урізноманітнення та упорядкування ос¬вітнього простору;
оволодіння сучасними технологііями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку;
сформованість умінь: щодо організації та управління класом, відповідно до розвивальних потреб дитини в соціокультурному контексті; створювати психологічно-безпечне середовище; будувати освітній процес початкової школи на основі філософії концепції Нової української школи.
|
Зміст програми | Розширити знання педагогів про поняття «освітнє середовище», складові освітнього середовища, роль учителя у формуванні психологічно-безпечного середовища та забезпечення права вибору. Ознайомити із ефективними практиками формування спільних цінностей їх практичною значущостю у розвитку молодших школярів. Розкрити теоретичні та практичні аспекти організації освітнього процесу в школі І ступеню в контексті Нової української школи.
Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти свій фаховий рівень.
|
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
|
Опис досягнутих результатів навчання | • Усвідомлення ідей Нової української школи;
• готовність до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання молодших школярів;
• уміння будувати освітній процес початкової школи на основі філософії концепції Нової української школи.
|
Документ про освіту | Сертифікат |
---|