Автономія та взаємодія закладу освіти: можливості та виклики

Назва програмиАвтономія та взаємодія закладу освіти: можливості та виклики
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників)
Цільова аудиторіяКерівники ЗЗСО, ЗФПО та їх заступники
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти: поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки; формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти та створення стратегії закладу освіти на засадах автономії й конкурентно- діяльнісного підходу; розвиток навичок компетентнісно-орієнтованої освіти, побудови професійної та особистої кар’єри, освіти упродовж життя; підготовка керівників ЗО до кадрової, організаційної, академічної та фінансової автономії.
Зміст програмиПрограма допоможе розібратися, як зробити зміни у ЗО ефективними. За допомогою курсу можна дізнатися: -як реалізувати автономію у своєму закладі; як сформувати стратегію розвитку свого закладу; у чому особливості академічної, кадрової, організаційної та фінансової автономії. -як сформувати стратегію розвитку освітнього закладу, що дасть змогу реалізувати автономію у ЗО у спосіб, актуальний саме для його команди. Програма ознайомить із межами та свободою, яка є всередині академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономій. Програма курсу розрахована на керівників закладів освіти та спирається на новаторства, викладені у нормативних документах, посилюючи інституційну спроможність ЗО в умовах децентралізації, збільшення автономії закладу освіти й педагога, сприяючи демократизації освітнього середовища.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяУправлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчанняОволодіння компетентнісними підходами на основі інноваційних освітніх технологій; вміння застосовувати сучасні методики та інструменти компетентнісно-діяльнсіного підходу й комунікацій в умовах автономії закладу освіти; здатність формувати навички взаємодії та реалізувати автономію закладу освіти на демократичних засадах.
Документ про освіту(not set)