Назва програми | Автономія та взаємодія закладу освіти: можливості та виклики |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників) |
Цільова аудиторія | Керівники ЗЗСО, ЗФПО та їх заступники |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:
поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;
формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти та створення стратегії закладу освіти на засадах автономії й конкурентно- діяльнісного підходу;
розвиток навичок компетентнісно-орієнтованої освіти, побудови професійної та особистої кар’єри, освіти упродовж життя;
підготовка керівників ЗО до кадрової, організаційної, академічної та фінансової автономії. |
Зміст програми | Програма допоможе розібратися, як зробити зміни у ЗО ефективними. За допомогою курсу можна дізнатися:
-як реалізувати автономію у своєму закладі; як сформувати стратегію розвитку свого закладу; у чому особливості академічної, кадрової, організаційної та фінансової автономії.
-як сформувати стратегію розвитку освітнього закладу, що дасть змогу реалізувати автономію у ЗО у спосіб, актуальний саме для його команди.
Програма ознайомить із межами та свободою, яка є всередині академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономій.
Програма курсу розрахована на керівників закладів освіти та спирається на новаторства, викладені у нормативних документах, посилюючи інституційну спроможність ЗО в умовах децентралізації, збільшення автономії закладу освіти й педагога, сприяючи демократизації освітнього середовища. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Управлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична;
професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька |
Опис досягнутих результатів навчання | Оволодіння компетентнісними підходами на основі інноваційних освітніх технологій;
вміння застосовувати сучасні методики та інструменти компетентнісно-діяльнсіного підходу й комунікацій в умовах автономії закладу освіти;
здатність формувати навички взаємодії та
реалізувати автономію закладу освіти на демократичних засадах. |
Документ про освіту | (not set) |
---|