Сучасні підходи до організації освітнього процесу закладу освіти відповідно до його стратегічного розвитку та Державного стандарту профільної середньої освіти

Назва програмиСучасні підходи до організації освітнього процесу закладу освіти відповідно до його стратегічного розвитку та Державного стандарту профільної середньої освіти
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програмиНавчальний курс спрямований на удосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти з питань сучасних підходів до організації освітнього процесу закладів освіти відповідно до його стратегічного розвитку та Державного стандарту профільної середньої освіти
Зміст програмиНавчальний курс присвячений нормативно-правовому супроводу сучасних підходів до організації освітнього процесу закладів освіти відповідно до стратегічного розвитку закладу та Державного стандарту профільної середньої освіти; оволодіння навичками аналізувати і структурувати проблему організації і розробляти рішення відповідно до стратегічного розвитку закладу освіти; акцентувати увагу керівників закладів освіти на впровадження Державного стандарту профільної середньої освіти у закладах освіти.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяУправлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчанняОволодіння нормативно-правовою базою щодо сучасних підходів до організації освітнього процесу закладів освіти відповідно до стратегічного розвитку закладу та Державного стандарту профільної середньої освіти; вміння формувати стратегію розвитку закладу освіти відповідно до сучасних вимог; здатність впроваджувати набуті знання та вміння для розвитку закладу освіти відповідно до Державного стандарту профільної середньої освіти.
Документ про освіту(not set)