Технології формування ненасильницької моделі поведінки: профілактика агресії, булінгу, конфлікту, поведінкових девіацій в освітньому середовищі

Назва програмиТехнології формування ненасильницької моделі поведінки: профілактика агресії, булінгу, конфлікту, поведінкових девіацій в освітньому середовищі
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програмиНавчальний курс спрямований на висвітлення ефективних шляхів профілактики та подолання дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасної школи, виокремлення ефективних технологій превенції девіантної поведінки (правопорушень) серед неповнолітніх в освітньому середовищі; ознайомлення з сучасними технологіями профілактики проявів насильства у повсякденному житті; володіння практичними навичками протидії булінгу (агресії, аутоагресії), мобінгу, жорстокості в умовах освітнього закладу.
Зміст програмиНавчальний курс спрямований на пошук ефективних шляхів педагогічної взаємодії, профілактики та подолання дитячої жорстокості (булінгу) в умовах сучасної школи. Підвищення кваліфікації педагогів передбачає вдосконалення знань щодо особливостей виховної взаємодії та превенції девіантних, агресивних та аутоагресивних форм поведінки сучасної молоді; формування соціальних норм та моделей поведінки, ціннісних орієнтирів та готовності до соціальної самореалізації особистості в сучасних умовах розвитку суспільства.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, інформаційно-цифрова компетентність
Опис досягнутих результатів навчанняОволодіння знаннями щодо заходів профілактики дитячої агресивності та жорстокості (булінгу) в закладах освіти; - вміння застосовувати індивідуальну програму профілактики відхилень, володіти сучасними технологіями роботи з дітьми, які мають поведінкові особливості; - здатність впроваджувати превентивні технології формування ненасильницької моделі поведінки, запобігання та протидії булінгу, агресії, аутоагресії в закладах освіти.
Документ про освіту(not set)