Науково-дослідницька діяльність, сучасні інструменти і технології оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізики та математики в Новій українській школі

Назва програмиНауково-дослідницька діяльність, сучасні інструменти і технології оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізики та математики в Новій українській школі
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними методичними підходами до вибору технологій навчання в сучасному освітньому просторі Нової української школи; опанування змістом і методикою організації освітнього процесу з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти; опанування сучасними підходами щодо організації науково-дослідницької діяльності учителями фізики і математики Нової української школи у контексті застосування педагогічних інновацій; набуття компетентностей з використання штучного інтелекту в освіті. сформованість умінь впровадження сучасних технології навчання в освітній процес як механізм удосконалення викладання фізики і математики в умовах реалізації ідей Нової української школи.
Зміст програмиОзнайомити педагогів із сучасними технологіями навчання фізики, математики в освітньому середовищі Нової української школи. Розширити знання про поняття «сучасні технології навчання», інструменти формувального оцінювання. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження сучасних технологій в освітній процес. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення ідей Нової української школи;  опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти;  опанування сучасними підходами щодо організації науково-дослідницької діяльності учителями фізики і математики Нової української школи у контексті застосування педагогічних інновацій;  формування здатності до продуктивної професійної діяльності;  розвиток навичок оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти відповідно до груп результатів Державного стандарту базової середньої освіти;  набуття компетентностей з використання штучного інтелекту в освіті
Документ про освіту(not set)