Універсальний дизайн навчання (UDL) на уроках фізики та математики

Назва програмиУніверсальний дизайн навчання (UDL) на уроках фізики та математики
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними методичними підходами до вибору технологій навчання в сучасному освітньому просторі Нової української школи; опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти; сформованість умінь впровадження сучасних технології навчання в освітній процес як механізм удосконалення викладання фізики і математики в умовах реалізації ідей Нової української школи.
Зміст програмиОзнайомити педагогів із сучасними технологіями навчання фізики, математики в освітньому середовищі Нової української школи. Розширити знання про поняття «сучасні технології навчання», інструменти формувального оцінювання. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження сучасних технологій в освітній процес. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення ідей Нової української школи;  розуміння принципів UDL;  опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика, астрономія) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти;  розвиток навичок аналізу та адаптації до освітнього процесу сучасних навчальних матеріалів;  набуття умінь створення мультиформатних матеріалів: розробка навчальних матеріалів, що враховують різні способи сприйняття інформації учнями (тексти, аудіо, відео, інтерактивні завдання).  Розвиток навичок використання інноваційних технологій: застосування цифрових інструментів для створення та поширення адаптованих навчальних матеріалів.
Документ про освіту(not set)