Формування універсального дизайну навчання на уроках біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» засобами цифрового контенту та штучного інтелекту

Назва програмиФормування універсального дизайну навчання на уроках біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» засобами цифрового контенту та штучного інтелекту
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» щодо використання цифрових засобів і штучного інтелекту в організації універсального дизайну навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиОгляд освітнього процесу крізь призму зворотного дизайну планування навчальної діяльності при викладанні біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Дизайн уроку: інтеграція, активні методи навчання, диференціація завдань. Універсальний дизайн навчання. Цифрові інструменти та ШІ для залучення, заохочення, підтримки зусиль учнів/-иць. Цифрові інструменти і сервіси та ШІ для знаннєвого компоненту освітнього процесу та представлення інформації вчителем. Цифрові інструменти і сервіси та ШІ в організації дій та вираження учнями/-цями своїх знань, умінь, компетентностей
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська. - Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова
Опис досягнутих результатів навчання̶ Знання особливостей створення універсального дизайн уроку: інтеграція, активні методи навчання, диференціація завдань з біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»; ̶ уміння використовувати цифрові інструменти та штучний інтелект у різних напрямах універсального дизайну: залучення, заохочення, підтримка зусиль учнів/учениць; для знаннєвого компоненту освітнього процесу та представлення інформації вчителем; в організації дій та вираження; - усвідомлення сутності продуктивної професійної діяльності вчителів біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з використання цифрового контенту та штучного інтелекту для формування універсального дизайну навчання на уроках
Документ про освіту(not set)