Назва програми | Формування універсального дизайну навчання на уроках біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» засобами цифрового контенту та штучного інтелекту |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» щодо використання цифрових засобів і штучного інтелекту в організації універсального дизайну навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи |
Зміст програми | Огляд освітнього процесу крізь призму зворотного дизайну планування навчальної діяльності при викладанні біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Дизайн уроку: інтеграція, активні методи навчання, диференціація завдань. Універсальний дизайн навчання. Цифрові інструменти та ШІ для залучення, заохочення, підтримки зусиль учнів/-иць. Цифрові інструменти і сервіси та ШІ для знаннєвого компоненту освітнього процесу та представлення інформації вчителем. Цифрові інструменти і сервіси та ШІ в організації дій та вираження учнями/-цями своїх знань, умінь, компетентностей |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська.
- Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова |
Опис досягнутих результатів навчання | ̶ Знання особливостей створення універсального дизайн уроку: інтеграція, активні методи навчання, диференціація завдань з біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»;
̶ уміння використовувати цифрові інструменти та штучний інтелект у різних напрямах універсального дизайну: залучення, заохочення, підтримка зусиль учнів/учениць; для знаннєвого компоненту освітнього процесу та представлення інформації вчителем; в організації дій та вираження;
- усвідомлення сутності продуктивної професійної діяльності вчителів біології та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з використання цифрового контенту та штучного інтелекту для формування універсального дизайну навчання на уроках |
Документ про освіту | (not set) |
---|