Конструювання оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв

Назва програмиКонструювання оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяучителі (викладачі) біології
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» щодо конструювання оцінювання результатів навчання учнів за групами результатів галузевих критеріїв в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиЗавдання і функції, практика планування оцінювання за групами результатів з біології від контролю знань до розвитку компетентностей. Послідовність і логічність оволодіння загальними результатами навчання. Як розробити чіткі та зрозумілі критерії оцінювання для кожної групи результатів за допомогою чек-листів. Практичні інструменти формувального оцінювання. Практичні кейси застосування цифрових інструментів, сервісів, платформ, ШІ для оцінювання. Розробка завдань для оцінювання різних груп результатів. Компонування й створення підсумкових робіт. Аналіз результатів оцінювання для коригування навчального процесу. Створення портфоліо учня з біології. Оцінювання наскрізних вмінь при викладанні біології
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська. - Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова
Опис досягнутих результатів навчання̶ Знання вимог до здійснення оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв; ̶ уміння планувати оцінювання з біології за групами результатів, розробляти критерії оцінювання, використовувати інструменти формувального оцінювання, розробляти завдання для оцінювання різних груп результатів, компонувати підсумкові роботи; - усвідомлення потреби та сутності власної професійної діяльності з оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв
Документ про освіту(not set)