Назва програми | Конструювання оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | учителі (викладачі) біології |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» щодо конструювання оцінювання результатів навчання учнів за групами результатів галузевих критеріїв в умовах реалізації ідей Нової української школи |
Зміст програми | Завдання і функції, практика планування оцінювання за групами результатів з біології від контролю знань до розвитку компетентностей. Послідовність і логічність оволодіння загальними результатами навчання. Як розробити чіткі та зрозумілі критерії оцінювання для кожної групи результатів за допомогою чек-листів. Практичні інструменти формувального оцінювання. Практичні кейси застосування цифрових інструментів, сервісів, платформ, ШІ для оцінювання. Розробка завдань для оцінювання різних груп результатів. Компонування й створення підсумкових робіт. Аналіз результатів оцінювання для коригування навчального процесу. Створення портфоліо учня з біології. Оцінювання наскрізних вмінь при викладанні біології |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська.
- Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова |
Опис досягнутих результатів навчання | ̶ Знання вимог до здійснення оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв;
̶ уміння планувати оцінювання з біології за групами результатів, розробляти критерії оцінювання, використовувати інструменти формувального оцінювання, розробляти завдання для оцінювання різних груп результатів, компонувати підсумкові роботи;
- усвідомлення потреби та сутності власної професійної діяльності з оцінювання результатів навчання учнів з біології за групами результатів галузевих критеріїв |
Документ про освіту | (not set) |
---|