Назва програми | Розвиток професійної компетентності викладачів технологій, спецдисциплін та майстрів виробничого навчання |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | Підготовка кваліфікованого працівника, що набуває освітніх та фахових компетентностей відповідно до «Закону про освіту», Концепції «Нова українська школа», власних інтересів, потреб економіки, а також всебічно розвиненої особистості, здатної до вибору власної освітньої траєкторії, побудови професійної та особистої кар’єри, навчання упродовж життя, відповідального громадянина з морально-етичними принципами, здатного приймати виважені рішення, з активною позицією. Підвищення компетентностей закладених у чинні державні програми з профільної та професійної освіти, методичного та практичного рівнів технологічної компетенції викладачів предмету «Технології», викладачів спецдисциплін, майстрів виробничого навчання, а також удосконалення їх творчого потенціалу на основі очно-дистанційного навчання. Засобами інтерактивних занять (ділових ігор, майстер-класів, тренінгів) формування у слухачів навичок та застосування удосконалених знань та умінь на уроках предмету «Технології», спеціальних дисциплін за галузевим спрямуванням |
Зміст програми | У навчальному курсі розглядаються сучасні підходи до організації та проведення уроків з предмету «Технології», профільного спрямування. Акцентована увага на формування професійної компетентності викладача через особливості організації та проведення сучасного уроку спецдисциплін, використанні сучасних технологій та інноваційних методів навчання на уроках спецдисциплін. Кожна тема, викладена в навчальному курсі ілюструється практичними прикладами, презентаційними матеріалами, інструкційно-технологічними картками які допомагають опанувати нові техніки, нестандартно та креативно вирішувати актуальні проблеми у процесі навчання |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння способів формування в учнів ключових й предметних компетентностей через робітничі професії за галузевим спрямуванням та професійними напрямками;
знання особливостей процесу запровадження та реалізації нових дієвих інструментів для здійснення ефективної професійної діяльності;
здатність складати програми відповідно до державних стандартів професійно технічної освіти за галузевим спрямуванням та профільними напрямками;
уміння вибирати сучасні підходи до організації та проведення уроків із спеціальних дисциплін робітничих професій за галузевим спрямуванням та уроків профільних напрямів. |
Документ про освіту | (not set) |
---|