Актуальні питання організації освітнього процесу початкової школи в реаліях сьогодення

Назва програмиАктуальні питання організації освітнього процесу початкової школи в реаліях сьогодення
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі початкових класів
Мета програмиЗабезпечення неперервного професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти;ознайомлення з актуальними питаннями організації освітного процесу відповідно до реалій часу, з ефективними практиками урізноманітнення освітнього простору; з сучасними технологіями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку; сформованість умінь щодо побудови освітнього процесу на основі компетентнісного навчання; створення дизайну уроку відповідно до запитів освіти та потреб дитини.
Зміст програмиОсобливості організації освітнього процесу початкової школи в умовах різних форм навчання. Компетентнісний підхід, як основа організації пізнавальної діяльності молодших школярів. Сучасний дизайн уроку в Новій українській школі.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяА. Навчання здобувачів освіти предметів (інтегрованих курсів): А2. Предметно-методична компетентність; А3. Інформаційно-цифрова компетентність; Б. Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу: Б1. Психологічна компетентність; Б2. Емоційно-етична компетентність; Б3. Компетентність педагогічного партнерства; В2. Здоров’язбережувальна компетентність; Г1. Прогностична компетентність; Г2. Організаційна компетентність;Д. Безперервний професійний розвиток: Д1. Здатність до навчання впродовж життя.
Опис досягнутих результатів навчання Знання особливостей організації освітнього процесу початкової школи в умовах змін в освіті; сучасних технологій та методів роботи з учнями молодшого шкільного віку ;  уміння будови освітній процес на основі компетентнісного навчання; створювати дизайн уроку відповідно до запитів освіти та розвивальних потреб дитини ;  усвідомлення і розуміння ціннісних орієнтирів в умовах реалізації ідей Нової української школи та реалій часу.
Документ про освіту(not set)