Назва програми | Актуальні питання організації освітнього процесу початкової школи в реаліях сьогодення |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі початкових класів |
Мета програми | Забезпечення неперервного професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти;ознайомлення з актуальними питаннями організації освітного процесу відповідно до реалій часу, з ефективними практиками урізноманітнення освітнього простору; з сучасними технологіями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку; сформованість умінь щодо побудови освітнього процесу на основі компетентнісного навчання; створення дизайну уроку відповідно до запитів освіти та потреб дитини. |
Зміст програми | Особливості організації освітнього процесу початкової школи в умовах різних форм навчання. Компетентнісний підхід, як основа організації пізнавальної діяльності молодших школярів. Сучасний дизайн уроку в Новій українській школі. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | А. Навчання здобувачів освіти предметів (інтегрованих курсів): А2. Предметно-методична компетентність; А3. Інформаційно-цифрова компетентність; Б. Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу: Б1. Психологічна компетентність; Б2. Емоційно-етична компетентність; Б3. Компетентність педагогічного партнерства; В2. Здоров’язбережувальна компетентність; Г1. Прогностична компетентність; Г2. Організаційна компетентність;Д. Безперервний професійний розвиток: Д1. Здатність до навчання впродовж життя. |
Опис досягнутих результатів навчання | Знання особливостей організації освітнього процесу початкової школи в умовах змін в освіті; сучасних технологій та методів роботи з учнями молодшого шкільного віку ;
уміння будови освітній процес на основі компетентнісного навчання; створювати дизайн уроку відповідно до запитів освіти та розвивальних потреб дитини ;
усвідомлення і розуміння ціннісних орієнтирів в умовах реалізації ідей Нової української школи та реалій часу. |
Документ про освіту | (not set) |
---|