Назва програми | Особливості інтегрованого навчання молодших школярів в контексті Нової української школи |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі початкових класів |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;
підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя;
оволодіння сучасними технологііями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку;
сформованість умінь моделювати навчальні заняття інтегрованого змісту; будувати освітній процес початкової школи на основі інтегрованого навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи.
|
Зміст програми | Розширити знання педагогів про поняття «інтеграція», «інтегроване навчання» та їх практичну значущість для формування ключових компетентностей молодших школярів. Розкрити теоретичні та практичні аспекти застосування інтеграції в освітньому процесі початкової школи.
Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти свій фаховий рівень.
|
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення ідей Нової української школи;
готовність до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання молодших школярів;
уміння будувати освітній процес початкової школи на основі інтегрованого навчання |
Документ про освіту | (not set) |
---|