Назва програми | Оновлення змісту та методики викладання навчального предмета «Захист України» |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) предмету «Захист України» |
Мета програми | Професійний розвиток учителів навчального предмета «Захист України» відповідно до державної політики в галузі освіти; удосконалення професійно-особистісних компетентностей учителів, необхідних для здійснення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти; удосконалення використання учителями інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності та інтерактивності навчання |
Зміст програми | У змісті освітньої програми передбачено розглянути сучасні підходи до організації та проведення уроків, основні напрями інтенсифікації освітнього процесу з навчального предмета «Захист України». Акцентовано увагу на основах інфомедійної грамотності, формуванні інноваційного середовища в сучасному освітньому закладі, мовно-комунікативній компетентності педагога, загальних засадах упровадження інклюзивної освіти, розвитку соціальних та громадянських компетенцій, застосуванні інтерактивних технологій навчання у роботі учителя, подоланні та профілактиці негативних наслідків стресу для здоров'я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Навчальні теми освітньої програми доповнюються практичними вправами, проблемно-пошуковими завданнями, презентаційними матеріалами, які допомагають евристично, нестандартно, креативно вирішувати актуальні проблеми в процесі навчання |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до модельної навчальної програми
|
Опис досягнутих результатів навчання | Знання принципів, основних засад та сучасних підходів до навчання в Новій українській школі;
розуміння повноважень держави та прав людини для забезпечення національної безпеки України, безпеки державного кордону, захисту незалежності і територіальної цілісності України;
знання щодо сучасного стану воєнної справи, включаючи сучасні принципи військового управління та планування, військові технології, інформаційну війну тощо;
здатність моделювати зміст навчання з предмета «Захист України» відповідно до обов’язкових результатів навчання модельної освітньої програми; добирати й використовувати сучасні методики й технології навчання, виховання та розвитку учнів;
навички надавати домедичну допомогу постраждалим особам;
здатність до використання інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних методів і моделей інформаційної безпеки та/або кібербезпеки;
знання правових основ цивільного захисту, здатність прогнозувати і оцінювати обстановку в кризових умовах та надзвичайних ситуаціях |
Документ про освіту | (not set) |
---|